Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Emmsan skrev 2008-11-05 18:41:17 följande:
     va??????????????? har de inte kommit hem än?????????? jäkla molo tanter
    och ja som satte på datorn endast för att se deras fynd. Men nu har lugnet lagt sig här hemma och de två minsta sover, nu är det bara den största kvar Så kom igen och spama bt!!!
  • SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2008-11-05 18:44:00 följande:
    Jag kommer åka imorgon, har äntligen fixat barnvakt i sista sekunden. Lite stressad, hade ju inte räknat med att följa med så jag har ju inte packat nåt eller förberett nåt HJÄLP
    Åhhh vad kul! Shoppa loss massa i morgon!!!
  • SmillaMilla
    maugu skrev 2008-11-05 18:51:50 följande:
    Jo-men mitt bud var där idag dvs min chans är över att få mu-men, lamm menar jag och de kanske fanns?!Är lite förvirrad på tangenterna
    Åh jag vill också ha kossor och lamm, men min önskelista åker iväg på lördag
  • SmillaMilla
    081016 1 skrev 2008-11-05 18:52:46 följande:
    Självklart Blir stressigt dock då vi ska flytta på söndag...du har förresten inte möjlighet att hjälpa till Vi har STORA problem, INGEN som tidigare lovat oss hjälp med flytten kan plötsligt hjälpa till...inte ens pappa för han ska till halmstad på någon j*vla fotbollsmatch Antingen behöver vi någon som kan hjälpa till att passa Maia medans Felipe o jag flyttar möblerna, eller någon som kan hjälpa till att bära och kanske köra lastbilen ( jag har hyrt en sån där liten lastbil på Statoil och jag har ALDRIG kört en sån förut!)Känner mig superstressad just nu...så mycket på gång! Köpenhamn på fredag, flytt på söndag från min lägenhet, stort projektarbete i skolan nästa vecka och framåt, sen städa lägenheten hela nästa helg och sen 2 veckor efter det ska F flytta allt sitt pick o pack och 1 vecka efter det åker vi till Argentina *pust*
    oj oj men du får inte backa ur molo salgen nu!!
  • SmillaMilla
    081016 1 skrev 2008-11-05 18:55:02 följande:
    676 pix anlände idag
    åh toppen! Vet inte om jag skrev med kossor på önskelistan till Svea. men det är prio ett. kossor och lamm i stl 92
  • SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2008-11-05 18:57:04 följande:
    Jämn och nätt summa Haha! Kör Maia till Kstad så kan hon busa med Milo
    ha ha det var 70 euro från början
  • SmillaMilla
    081016 1 skrev 2008-11-05 18:58:59 följande:
    Lite väl långt kanske men tack för erbjudandet
    ha ha hon kan få komma till Åland också
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-05 19:09:25 följande:
    Jag har varit på OTT utförsäljning jag    Men de tar vi sen  nu vill jag se MOLO BILDER I MASSOR
    Åh nej visa dina bilder också!!!! Det finns gott om plats i bt!
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2008-11-05 19:10:03 följande:
    Eller hur? Något måste man roa sig med om man inte kan åka själv! *sätter på mig Noels haklapp för säkerhets skull*
    ha ha asgarv!
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2008-11-05 19:11:20 följande:
    åhh jag har handlat sååå mycket till isabel sååå fina saker till henne 98 pojk var jag liiite besviken på. fanns inga turkosa stars . men jag klarar mig för jag hittade MASSOR av granbollar det fanns SJUKT mycket flick 104, precis det jag ville ha dessutom stog jag ensam där och letade där var INGEN fyndade en overall till nästa år till isabel ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH vilken underbar lagersalg!!! BÄSTA hittills!!!!!
    Åh wow det låter verkligen skit bra!!!! Vad kul! Grattis!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11