• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-10-29 15:42:05 följande:
    ja men skit i min polare häng du med
    Kul

lillronya - kan du vara i Lödde vid 11 på onsdag då? Vart hittar du/vill du ställa bilen hos mig?
  • Nova76
    Buttelina skrev 2008-10-29 15:42:05 följande:
    ja men skit i min polare häng du med
    eller ja, kul och kul... det beror ju på hur man ser det, inte så kul att skita i din polare, men jag du förstår hur jag menar!!
  • Nova76
    lillronya skrev 2008-10-29 16:02:38 följande:
    Alltså; jag får ett anfall!!!Kollade kontona och ser att mannen inte fått sin förääldrapenning. Han är ju hemma och är pappaledig helt.Ringer till fk och blir nummer 70 nånting i kön. Efter lång tid kommer jag fram och får höra att ärkenöten MISSAT att betala ut hans pengar och att de kanske kommer denna veckan eller nästa!!!!!Jag blir tokig!!!
    Men alltså om DE har missat så borde de betala ut dagen efter! Jag var med om det en gång och då kom pengarna dagen efter...
  • Nova76
    lillronya skrev 2008-10-29 16:03:58 följande:
    Ja så mycket kommer inte jag att få ihop. Speciellt inte nu när fk puckat sej!Bara jag kan komma iväg är det ju kul.Har ni koll på vad resan går på?
    Brobizzen kostar 330 kr och då ska vi dela det på 4 i så fall. Och sen är det bensinen och det blir inte så jättemycket. Kan kolla upp det exakt och återkomma.
  • Nova76
    Buttelina skrev 2008-10-29 16:07:55 följande:
    är vi 4 vuxna i bilen och angster har brobizz så blir det ju ca 83kr/person och sen lite bensin/parkerings pengar
    agster
  • Nova76
    Buttelina skrev 2008-10-29 16:11:24 följande:
    oj sorry
    ingen fara, såg det innan också och var bara tvungen att säga nåt, hihi
  • Nova76

Nu har jag återhämtat mig lite efter dagens lagersalgs hype Räcka ut tungan

Sambon tycker jag är galen som åker på lagersalg och håller på men han förstår ju inte... Glad Undrar om det finns någon man/sambo som gör?!?!?!?

La in en bild på Nanoou bodysuit och den är så himla fin, men väldigt liten i storlek. Tom mindre än ESL som jag tycker brukar vara små!

• Nova76
    Flamma skrev 2008-10-29 20:55:09 följande:
    AKUT hjälp sökes!!! Ni som har köpt Nanoou Bodysplasch Bodysuit: Hur är den i storlek???
    Liten i stl. Köpte 80 till sonen som normalt har 74. Den passar perfekt i kroppen och är bara aningens lång i ben och armar.
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2008-10-29 22:33:21 följande:
    Japp, igår var jag hos frisören. Skönt att bli av med de risiga topparna!
    Hej,

bara snabbt inne för att säga att det inte blev något Gina Tricot idag, men antagligen imorgon. Så då spanar jag

//Godnatt
  • Nova76

God morgon,

Isch vilken natt, Jonathan var vaken mellan 03-05, förkyld liten stackare. Man är ju lite lagom trött idag...

Får försöka sova lite när J sover och sen blir det en liten sväng till köpcentrat, måste köpa
    nässpray och hämta paket på Lindex.

Fina bilder i BT! Köpte också blå/lila/gula Molo bodyn för ett tag sen, men den är lite stor så den har inte blivit använd än.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11