Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-12-29 15:56:12 följande:
    Ok. Och jag som tänkte tvärtom ang Molo och Småfolk. tror att det är fler som ska till Molo= billigare bilresa. Kanske kan åka tåg till Malmö eller något och boka in mig hos någon som kör?
    Det går ju boka tåg hela vägen..jag var på väg att göra det när vi skulle dit men så tog jag ju med Max,maken och barnvakt - då blev det bil.Men jag är bekväm och gillar inte att vänta
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-12-29 16:02:01 följande:
     Ja, det är ju smidigt. Du har ju lite närmare också. Jag kommer ju inte kunna åka en vardag mitt i veckan om den startar då. Visst var det ons-sön sist?
    Molos var ons-sön tror jag...Småfolk var över helgen men jag är osäker på hur länge den höll på
  • Smultronhjärta
    Myggis skrev 2008-12-29 16:06:44 följande:
    Smultronhjärta skrev 2008-12-29 16:04:09 följande: Det var väl bara lör+sön. Jag var där på söndagen...
    Ja precis..jag var där på lördag och så var jag fattig på söndag
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-12-29 16:13:22 följande:
    Smultronhjärta- Så var det ja. Hoppas det är fre-måndag så man kan åka på helgen.
    Tror absolut att det är över helgen! Jag fick tre Småfolk t-shirts i lådan idag så jag får nog börja smörja maken redan nu om jag lovligt ska få åka på Småfolks salgFlört
  • Smultronhjärta

God morgon!

Tog en rejäl sovmorgon och rensade sedan i Max garderob(er) för att sedan stolt be maken kolla in skillnaden..han såg den inte Cool

• Smultronhjärta

Hello!

Här har jag straffat hangovern med att städa överallt Fastnade lite på Batinki- det är ju livsfarligt att få nyhetsbrev från alla webbutiker

• Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2009-01-01 18:04:56 följande:
    Vad blev det?
    Småfolkzip och så slank det med Molo av bara farten Ska bli intressant att se om det fanns...
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2009-01-01 18:11:09 följande:
    Fiint med Småfolkzip förresten! Jag försöker hålla mig från att beställa den rosa... hade det varit 50% hade jag inte tvekat en sek men nu blev jag lite tråk-ekonomisk.
    Ja underbara Småfolk Jag är inställd på att bli utan så om det finns är det en bonus..annars sparar man alltid pengarFlört Kommer ta en evighet för dem att få ut manuella bekräftelserna eftersom jag tror många har varit i reanflikarna och grävt, det ska räknas om då oxå ju..
  • Smultronhjärta
    Myggis skrev 2009-01-01 20:21:27 följande:
    lillronya skrev 2009-01-01 20:19:36 följande: Tack! Det är de gråa va? Det finns en färg till som heter grön men jag tycker de ser bruna ut. Undrar om de är fina i verkligheten?
    De heter oxå army men är inte fodrade- de är grön/bruna och supersnyggaRäcka ut tungan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11