Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

God kväll!

Kikar in för att hitta ännu ett luddigt mail från HippoFundersam
    Ser att det pratas bröst..jag har säkrat inför framtiden genom att ha det som bröllopsdeal- jag ger dig barn och du ger mig fräscha tits som tack för din avkomma

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2009-01-01 23:20:44 följande:
    *asg* Tur att män är så enkelspåriga! Så är det härhemma också, han verkar inte bry sig, det är mest jag som har fått en hangup om hur jag ser ut efter graviditet. Måste börja gilla mig själv igen, jag lyckades tappa bort mig helt i att kroppen var barnens. Men det går kanske över eftersom...Och mannen påminner mig ofta om naken-shoppingen som jag råkade berätta om.... visst var det Smultron som skämtade om det. Han tyckte det var ett LYSANDE koncept!
    Det tycker nog de flesta gubbar och här är det inget skämt utan dagens sanning Jisses vad mkt jag har shoppat med gott samvete genom att vara nakenfis i tid och otidCool
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-01-01 23:23:39 följande:
    japp gubben här har lovat mig ett par tuttar också
    Bra gubbe du har Jag fick till många bra deals med gubben sådär innan bröllopet Om han vill ha en MILF så ska banne mig jag ha en HILF
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-01-01 23:35:41 följande:
    MILF? HILF?
    Förkortningar för Mother/Husband I Like To F**k
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-01-01 23:41:50 följande:
    Borde ju vara DILF- Daddy I like...osv
    Jo det är sant men jag valde att gå på husbandCool..och milf är ju redan ett känt uttryck så därför blev det en mix
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-01-01 23:42:43 följande:
    måste berätta om min syrra... hon vägde över 120kg... idag väger hon 70
    Wow- starkt jobbat
  • Smultronhjärta

God morgon!

Tycker nog faktiskt att Batinki borde sätta fart nu..gissar att hon har en sisådär 70-80 ordrar att gå igenom
    Trillade dit på en liten Småfolkströja hos Hippo- tycker vi behöver en till

• Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2009-01-02 09:33:03 följande:
    Hon mailade ju ut och lovade att inget skulle komma igång innan 8 imorse... eller har jag missuppfattat? Det har ju som sagt hela tiden varit väldigt luddigt.
    Totalt har hon skickat tre mail om rean..och mailat ngn om just kl 8..
    Rean var igång innan 8 dock och nu läste jag att hon ska ta kontakt med köparna efter 11 idag..Det jag är nyfiken på är hur det funkar med fysiska rean som började tidigt även den? Kommer vi webshoppare då bli utan om ngn handlar det vi redan har "handlat"Fundersam
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2009-01-02 09:44:46 följande:
    Ja förmodligen. Den fysiska butiken går väl alltid före!? Eller jag vet inte... suck, jag har ingen lust att beställa när det är sånt strul.Vet du förresten om den lila Småfolktröjan med äpplen är ny eller gammal modell?!
    Men vad jag stör mig.. Första mailet sa att vi med nyhetsbrev skulle ha förtur, sen efter allt luddigt strulande så blev ju inget som det var sagt från början..och eftersom hennes superrea i butik gäller till 11 så blir det troligen inte särskilt mkt kvar till oss Skrikandes
    Och jag tror att den är äldre men om den är i "braiga" modellen vet jag inte- äppeltröjan alltså
  • Smultronhjärta
    Nova76 skrev 2009-01-02 16:50:41 följande:
    Hej, hej Några sena ordernr som fått svar från Batinki? Typ 1430 och framåt?
    De ringde mig för en timme sen- ordernr 1426
    Duntoffla skrev 2009-01-02 17:11:40 följande:
    Tittar in en snabbis innan vi ska börja med maten. Har varit hos min morfar och fikat lite. Hade fått 3 fina paket på lådan. Äntligen kom det från Annacill som betalningen drogs 22 dec. Var lite orolig att det skulle ha försvunnit då Cecilia sa att den borde kommit i måndags. Hon mailade nu om att hon lagt undan en annan till mig in case. Men nu är den här!   Har ni fått svar från Hippo?
    Nope..tycker jag borde få det snart med ordernr 1478
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11