Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

ängeln83 skrev 2008-11-13 18:45:03 följande:
    Vet precis hur det är Satt själv och velade vid den här tiden förra året.Hade jag varit du så hade jag nog köpt en lite billigare overall, typ i 300 kr klassen, OM man nu inte vill lägga ut en massa pengar på en overall som kanske inte används så mycket.
    får nog bli något billigare känns som det faktiskt köpte Ida T overallen för 2 månader sen och jag tänkte att 80 skulle räcka hela vintern men det kommer den inte göra för nu sitter den perfekt nu var den inte super dyr så det spelar ingen större roll men ändå
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2008-11-13 18:46:48 följande:
    Sonen hade en molnoverall från Lindex i sin åkpåse när det var superkallt ute(sover alltid ute) funkade jättebra och han var aldrig kall. Deras overall kostar runt 200kr
    är faktiskt där inneoch spanar nu dom har ju en jätte fin grå ...
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

Go kväll Skrattande har ju för omväxlings skull letat kläder till vagnen och inte barnen Räcka ut tungan men nästan lika kul det....

Ny blogg
  • Mamma Kråkan

åå blev lite sugen på en regbågsoverall till lilleman men det kanske är tok opraktiskt...vad tror ni?? har iallfall bestämt mig att jag måste ha något mer än fleece overall i vinter för det blir för kallt med bara det då man är på lekplatsen ...

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2008-11-13 22:32:40 följande:
    Nä nu skall jag sova. Måste vara utvilad för i morgon skall jag följa med anton till dagis. Han vågar inte gå dit längre för att en pojke slår honom och är elak. Tänk bara 5 år och rädd varje dag. Gråter på kvällarna för att han är rädd för denna pojke. Min lilla goa kille
    usch vad trist ...stackar liten.
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

nää nu måste jag verkligen ha hjälp funderader hela dagen igår och ännu mer idag...vad hade ni köpt för overall till en 7 månaders ha i vinter ?? efter en tur ute idag så upptäckte jag att fleecen verkligen inte räcker när det blir rått och kallt. men jag kan *** inte komma på vad jag ska ha för någon super jobbigt snälla hjääälp

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-14 15:21:05 följande:
    Hm.. vi hade en IdaT och en PO.P förra vintern när Ida va bebis
    Ida T fleece eller dom "riktiga"
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-14 15:24:28 följande:
    Å vi hade ju både fleece och vanlig från IdaT kom jag ju på   menade dock den vanliga
    funderar på en sådan faktiskt vill ju att den ska vara mysig men ändå praktisk..så han kanske kan vara utanför vagnen även när det blir kallare...har en ida T fleece men det blir liksom för lite...
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2008-11-14 15:28:10 följande:
    JuliaochnellyKan du inte köpa fleece fodrade regnkläder och ha över IdaT overallen då?
    aaa där sa du nått
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-14 15:29:00 följande:
    Ja, de är nog inte så dumt.. Annars kan man ju ha en skalis över fleecen åxå om man vill
    sant jag har ju en skaloverall som hänger här var ett sånt där impuls köp när jag var gravid dock så har vi inte andvändt den alls ännu men det är ju en tanke..den är faktiskt i 74 och p.o.p kläder är ju inte små i stl så den borde ju räcka ett tag
    Ny blogg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11