Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Loveliva---  har du ett litet födelsedagsbarn hemma? 

*GRATTIS LOVE*

lillronya skrev 2008-10-28 19:48:18 följande:
    Har likadana overaller till mina små. Mitt bästa inköp på MYCKET länge!!
    Ja, dom e verkligen kanon!  Sååå användbara i vårt blöta klimat
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-10-28 19:52:28 följande:
    JA och med mololurv under så blir det toppen!!Ska hämta Anjelins lurvoverall imorgon.
    Har du pratat med Cillen?  Mina returnerade kläder har fortfarande inte kommit   å snart e de ingen Ide för Ida har vuxit ur dem..
  • RååSa BuBBlan
    Stormis skrev 2008-10-28 19:53:05 följande:
    Prickiga brallorna med jättemudden då? Hittar dem inte på Spojl nu iaf Vet du (nån annan) vart de finns och om de finns fr stl 80 el 86?Första rensningen av Katvigsalgen nu. Snyft, men lite får lämna oss... Inser att jag kommer vilja ha nåt annat än randigt framöver .
    Jättemudd brallorna finns från 92 och uppåt.. Ida har 92 på sina, dom är inte stora i strlk, hon skulle nästan kunnat ha 98 i dom..

Har bara sett dem hos annacill och Spojl
  • RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2008-10-28 19:54:34 följande:
    Ja en liten Love som har blivit hela 4 år   Stora killen nu.Fina prickar på söta Ida
    Å 4 år!!   Dom växer för fort dom små liven..

Tack säger Ida
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-10-28 19:55:20 följande:
    Nä har inte pratat med henne. Ska dit imorgon.Vad är det för nåt som du väntar på?
    Väntar på plommonbody/gula prickar 86 (köpte den nu i 92 hos matador), lila med bruna prickar byxor 86, blomtröjan 86 (fick den av farmor i 92 nu)

Jah frågade om hon kunde tänka sig att sälja tröjan i butiken om den kommer då jag fått en och den ändå börjar bli i minsta laget, hon har inte svarat än, men jag hoppas de kan funka.. För nu har jag väntat läääänge
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2008-10-28 19:59:07 följande:
    Godkväll! ÅÅ kan inte titta i bt, blir sjuk av Noels fina bubbles! *MÅSTE HA* Bubblan: Söööta Bubblan med väskan Så gulligt!Loveliva: Grattis till Love, stora 4 åringen Hur har det gått på dagis nu? har dom slutat?
    Go kväll!

Ja nu ska Bubblan "då å hantla maten" med väskan på armen

Blir nog en liten dam den Bubblan tror jag
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-10-28 20:00:33 följande:
    Hon säljer det säkert i butiken om du inte vill ha det.Ska höra med henne imorgon var de håller hus.
    Å vill du kolla det   *snällt*

De är egentligen bara lila med bruna prickar byxorna jag MÅSTE ha nu, de andra är redan i garderoben i större storlek
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-10-28 20:01:25 följande:
    ja det är nått skumt... det är ju bara att beställa och sen kommer grejerna inom en vecka... så har det gått till de 4 ggr jag beställt
    Hon har pratat med Molo flera ggr och dom har strulat o grejat å jag hamnade i sista hand på nåt sätt, extra ordrar gick före   Hoppas bara att byxorna verkligen kommer, för snart e bodyn för liten i 86 å då e byxorna helt onödiga..
  • RååSa BuBBlan

Loveliva--- sååå fina bilder på barnen dina!! Å va Hilda har blivit stor alltså!! 

• RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2008-10-28 20:12:50 följande:
    Tack Ja, det är fullt ös på Hilda nu Hon går längs möbler & väggar, och försöker klättra upp i soffan, viket inte går så bra Hon är ju inte speciellt lång den lilla damen
    Å då går hon snart åxå lilla gumman   hon va ju nyss en liten boll bara   *sötisen*
    Duntoffla skrev 2008-10-28 20:13:06 följande:
    Bubblan- tack! Så kände jag också när jag såg dem på Ida. Har jagat dem sedan dess men nu är de äntligen mina
    Visst e dom fiiiina   Jag väntar på byxorna än jag Fundersam
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11