Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Preggi skrev 2008-11-07 07:31:08 följande:
    GodmorgonVar är bildis?Letar inspiration. Har beslutsångest till tusen.. Fotgragering kl 9Katvig, molo eller småfolk? Åh, vad kul! *avis*
    småfolk!
  • SmillaMilla
    Jen80 skrev 2008-11-07 07:52:02 följande:
    FYYYY, vilken morgon/natt!!! Ilon somnade runt 00.30 och vaknade vid fyra nån gång och sen vid 5... sen har vi haft tre gapiga barn som vi försökt tysta ned så de inte skulle väcka hela huset. Härlig uppladdning inför Moloshopping!!
    Nej fy! Var det fullmåne i natt för svea vaknade också väldigt tidigt?

Skall du fara i dag?
  • SmillaMilla

Nä nu skall jag lämna sonen på dagis men kommer snart tillbaka då det blir en lugn dag i dag. Ja i alla fall fram till två då jag skall hämta sonen och stödbarnet.

• SmillaMilla

Åhhhhh så där!

Svea matad och lagd, golven damsugna och tvättade, dammat och plockat.

Sitter nu bänkad framför datorn med en stor kopp te och en massa goda kakor. Och skall shoppa hade jag tänkt Några goda erbjudanden?

• SmillaMilla
    Quiet thoughts skrev 2008-11-07 10:28:26 följande:
    Åh om man vore lika effektiv. Men ag får lata mig eftersom jag fyller år Jag skall iallafall göra en tårta med dumlefluff och hallon i
    Nä men oj!!! GRATTIS!!!!
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2008-11-07 10:29:17 följande:
    Vilken start på dagen! Jag borde göra allt det där men tänker strunta i städandet och överlåta på sambon som ska vara hemma på söndag medan jag jobbar. Är så less på att alltid städa hmm...såg ngt om rabatt på Fresh i Shopoholics tråden
    Åh då skuttar jag till den tråden. Visste att jag kunde räkna med er.

Ja jag var ju uppe klockan 5.30 i dag så jag har haft gott om tid på mig. Men eftersom jag har tre barn här i eftermiddag så var det skönt att ha gjort det nu. Sambo o son åker till stockholm på söndag och kollar monster truck Tror du sonen är spänd eller?
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2008-11-07 10:35:25 följande:
    Det kan jag tänka mig. Är det i Globen ?
    ja globen. sambon hade även köpt biljetter till pitstoppen innan, så hoppas att Anton får gå upp och sitta i bilarna också. Han älskar verkliigen monster truck.
  • SmillaMilla
    melizza skrev 2008-11-07 10:49:05 följande:
    ja jag måste smyga hem dem snart....*ha ha* för jag blir helt galen om de skulle ta slut i hennes storlek...kan snart inte hålla mig...har ju kollat in dem länge
    Vilka är det?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11