Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-14 15:33:31 följande:
    vi kör ofta skalisen över Molos fleece overaller å de funkar bra tycker jag, vindtätt o bra
    aaa då var ju problem löst.....då får det bli en lite lurvis som extra att ha under Skrattande

föresten sööta bilden på lillan med kronan
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2008-11-14 15:35:45 följande:
    juliaonelly Eller typ nåt sånt här? media.redcatsnordic.com/ellos/images/products...
    aaa en tanke det med juuu...

var försten inne och tittade på din sons rum innan sååå himla fint ju

finns det lurvis till bra pris nånstans?
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2008-11-14 15:43:46 följande:
    Jupp Tack så mycket, väldans nöjda är vi allihopa med det rummet.Hum...vilken färg på lurvis vill du ha?
    hmm inte en aning en overall iallafallSkrattande
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-14 16:47:47 följande:
    Mhe måste Bubbel mamman dra nu när jag kommer Vinkar glatt åt alla andra då rå
    vinkar tillbaks borde verkligen med göra nååågot men är så trött....här har det regnat hela dagen *buuhuuu*
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-14 16:52:35 följande:
    Men åååå vet ni Skatten å pappan skulle ut på prommis och jag tar naturligtvis på prinsen nya stövlarna - jaaaa de är ju lite gay så där säger sambon .... Ok han gillar verkligen inte regnbågarna "pride festival" så det hade jag väl räknat med men undra vad han säger när han upptäcker regnbågs regnstället *duckar*
    hahaha exakt min gubbes kommentar då jag visade dotterns nya jacka och stövlar ....funderar på en regbågsoverall till lilleman med men då får jag väl sova på ballkongen
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-14 17:00:42 följande:
    Hihi, ja antagligen Ryckte i en i höstas men hans blick sa mig att varken jag eller overall va välkommen hem isf Skulle dock slå till på en hos Spojl trots allt men va slut i stl så bidde en svart
    haha ödets makt
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

Nää nu ska jag hänga tvätt...och fixa innan sambon kommer hem..

Heeeej då

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Duntoffla skrev 2008-11-14 19:02:10 följande:
    Låter som om säljaren ångrat sig eller något. De två översta buden har säljare utan några som helst omdömen. Verkar skumt...
    super skumt Fundersam
    Ny blogg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11