Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Klistrar in igen ifall någon från malmötrakten bestämt sig för att hänga på till donkan

Fyll på

MOLOSALG LÖRDAG:

Zvartaliljan (0810161, busloppan whatever)
    Emmsan
    Loveliva
    (Maia och pappa)

J essica
    RåÅsa BuBblan
    Fantastiska skatt
    Harley
    Havsvind

Träffas efteråt i Malmö på donkan:

Zvartaliljan
    Emmsan
    Loveliva
    (Maia och pappa)
    Buttelina
    J essica
    RåÅsa BuBblan
    Fantastiska skatt
    Harley
    Havsvind
  • Zvartaliljan
    loveliva skrev 2008-11-03 21:37:45 följande:
    Ja en del verka ha i system att sätta neg omdöme Men ha rman erbjudit dem att skicka tilllbaks varan så tycker inte jag att det är rätt att sätta neg. Hon (eller han) skrev att det enda positiva var att jag skickade den snabbt
    Ja jag har fått så många helt oförtjänade negativa omdömen *suck*
    Det senaste fick jag om att paketet inte kommit fram, men varför fasiken mejlade hon inte om det då??? Påstår att hon skickat 2 mail utan respons, jag fick ett mail 2 dagar efter jag skickat paketet som jag svarade på att klänningen var skickad! Hon verkade bara fiska efter pengarna tillbaka...
  • Zvartaliljan
    loveliva skrev 2008-11-03 21:45:03 följande:
    Ja fyyyy en del är bara för tråkiga  Att de bara orkar....
    ja jag skulle ju verkligen lura nån på en klänning för ynka 80 spänn när jag skickar betydligt dyrare saker *suck*
    Jag har iaf 98% positiva så jag försöker att inte bry mig.
    Hon blev skitsur o mejlade o frågade varför jag satt negativt på henne och spärrat henne...men HALLÅ liksom! Jag satte neg för att hon inte ens brydde sig om att kontakta mig innan hon satte negativt och jag spärrade henne för att jag inte vill ha med henne att göra igen!

Men det värsta omdömet jag fått är ändå ett negativt jag fick efter jag lämnat POSITIVT men skrivit att leveranstiden var lite lång...då hämnades hon med negativt Förvånad
  • Zvartaliljan

Godkväll! Äntligen lite tid vid datorn. Har föreläsning hela veckan från 9-16.30 så mitt huvud är helt slut

Äntligen har min Ida.T-beställning kommit!! den jag gjorde för över en månad sen!! (23/9)
    Vad tycker ni?? Ska jag behöva köpa allt på listan? Där är ju t.ex de tunna mössorna med...vad f*n ska jag med dom till nu?? O fleecejackan liksom...har ju hunnit köpa flera stycken andra istället!!

La däremot en fiin OT beställning från Svea Star idag

• Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2008-11-05 18:46:16 följande:
    åhhhh där är du juuuuuuu saknat ju!!!! vi började bli oroliga att du va sjuk el nåt ... du ÄR väl på på lördag???*hoppas så det värker*
    Självklart Blir stressigt dock då vi ska flytta på söndag...du har förresten inte möjlighet att hjälpa till Hemlis Vi har STORA problem, INGEN som tidigare lovat oss hjälp med flytten kan plötsligt hjälpa till...inte ens pappa för han ska till halmstad på någon j*vla fotbollsmatch Skrikandes
    Antingen behöver vi någon som kan hjälpa till att passa Maia medans Felipe o jag flyttar möblerna, eller någon som kan hjälpa till att bära och kanske köra lastbilen ( jag har hyrt en sån där liten lastbil på Statoil och jag har ALDRIG kört en sån förut!)

Känner mig superstressad just nu...så mycket på gång! Köpenhamn på fredag, flytt på söndag från min lägenhet, stort projektarbete i skolan nästa vecka och framåt, sen städa lägenheten hela nästa helg och sen 2 veckor efter det ska F flytta allt sitt pick o pack och 1 vecka efter det åker vi till Argentina *pust*
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2008-11-05 18:53:23 följande:
    Åh jag vill också ha kossor och lamm, men min önskelista åker iväg på lördag
    676 pix anlände idag
  • Zvartaliljan
    maugu skrev 2008-11-05 18:54:38 följande:
    Jisses-hade jag bott nära så hade Maia fått fått leka hos mig &mina tre yrväder.. Fy sjutton vad trist när folk backar ut i sista stund.. Kram
    Ja jag är riktigt förbannad på pappa som lovat att han skulle hjälpa till denna helgen då de ändå ska ner hit på lördag kväll...men fotboll är tydligen viktigare Han skulle ju kört lastbilen...jag är livrädd för hur f*n jag ska klara av det!
  • Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2008-11-05 18:55:54 följande:
    ojojoj vi ska ha kalas på söndag attans men hurdags flyttar ni??? o jag hoippas att du menar köpenhamn på LÖRDAG väl ;;)))))
    Ja självklart åker vi på lördag Något roligt måste jag väl få ha i all stressen
    Ni vill inte ha en extra gäst i form av en busig 2,5-åring på kalaset
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2008-11-05 18:57:04 följande:
    Jämn och nätt summa Haha! Kör Maia till Kstad så kan hon busa med Milo
    Lite väl långt kanske men tack för erbjudandet
  • Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2008-11-05 18:58:00 följande:
    men jesus hur stor klastbil är det? måste man ha annat körkort för den eller???
    Nej B-körkort. lastbilen är över 4 meter lång och typ 3 meter hög. Lastbil 4 på Statoil. Den näst största. Men jag har aldrig kört större än min lilla vw innan och aldrig automatväxlad...Hemlis
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11