Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

ängeln83 skrev 2008-10-28 13:47:00 följande:
    Kom på att jag hade en del o fixa medans Liam sover, duscha, måla garderobsdörrar o sy lite gardiner, o nu är det klart E jädrans så shopping sugen men jag hittar absolut ingenting, fattar inte vad som hänt med mej, vill ha nyheter NU!
    åhh hittar du inget? jag hittar massor köp en suit lite mer katvig? nån body som du behövde? jag rösat på cirkusbodyn!
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-10-28 13:58:06 följande:
    Nääää ingenting Tror jag har det mesta jag vill ha i Katvig, har ju turkos/blå leggings på väg hem, möjligtvis den blå/röda tröjan.Mm, fast cikus har vi ju i tröja.
    men köp den blå röda bodyn då!
    Everlonn skrev 2008-10-28 13:59:00 följande:
    Akut shoppingtips tack!!Finns det nåt kul (läs barnklädesaffärer) i Höör??Maken ska dit och göra vad det nu var i nån vapenbutik...men jag har ett vagt minne av nån kul affär där...Hjälp!! Shoppingsugen
    tyvärr kan jag inte hjälpa dig
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-10-28 14:00:23 följande:
    Nu har jag skrivit upp allt som behövs till vårt nya badrum, jäääädrans så dyrt det blir bara med möbler o porslinet.Sitter o ska välja WC, men hur sjutton ska man kunna välja? Alla är ju lixom skit fula, det finns ju för sjutton ingen toa som är fin...gu vilken hemsk sak det egentligen är när man tänker på det.
    wc SKIT fula haha finns nog inga snygga haha
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-10-28 14:03:41 följande:
    ButtelinaVet du vart den finns i 92?
    funkybaby
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2008-10-28 14:14:02 följande:
    super cool  åå vad jag ser fram emot helgen...trodde först det skulle bli mindre kul med svärmor men nu är det ju både mässan och outlet *moohaa*
    haha skoooj
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-28 14:25:23 följande:
    Tycker allt den är lite cool
    ja, den måste väl bli fin till molos rosa byxor med grå prickar och stora grå muddar. tror du inte?? sööta b och b i bildis
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-28 14:32:24 följande:
    Butte--- Å vilken sööööt bild på lillebror o Isabel i bildis, å lillebror i finaste suiten, sååååå fint!!!   lite cool med strumpsen så där över åxå
    tack gumman suit i strumpsen är väl så där men attans praktiskt när suiten är lite lång och man ska gå ut en tripp till tvättstugan
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-28 14:36:00 följande:
    Häpp! e de nåt shysst erbjudande nånstans på nåt skoj måntro  lite smått hoppingsugen här faktiskt! Bubblan behöver vantar!  Funderar på Molos råååsa
    spojl har 20% tex
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-28 14:37:04 följande:
    Tycker han va lite cool i det   å sen blicken han har åxå!!  Blivande modell den lillebroren
    haha ja den berömda blicken allt bia behöver när han blir äldre är lite brösthår, ett par tatueringar och den blicken sen får han nog brudarna på fall
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11