Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

agster skrev 2008-11-16 21:26:22 följande:
    Ja, du måste ha det tufft...... vet inte om jag pallat att vara själv med 2 småttingar i en vecka... men man hade väl vant sig... Hur gammal är stora tjejen förresten?
    hon är 4 år nästa måndag faktiskt...aa man gör det faktiskt efter ett tag..
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

Jaa traderade precis hem en ny utter tröja endast upptvättad för 249 kr. Nelly har ju varit så avis på lillebrors body. & en verktygsbody med ny med lappar på för 249.
    ååå vad hon blir glad på måndag när hon fyller år....Skrattande jaap så nöjd mamma nu

Ny blogg
  • Mamma Kråkan

ÅÅÅ fl är helt super jobbigt ju ut och in hela tiden *blää*

Ny blogg
  • Mamma Kråkan

Godmorgon Skrattande tror jag måste dricka en 2 liter kaffe för att vakna...lilleman sov 30 vaken 1 timme hela natten *gaa* så imorse då Nelly ville ha macka snubblade mamma på kanten i köket och slog upp tån *underbar morgon*

BUTTE vad brukar du mer ha till kanin leggingsen? kommer få hem ett par till Nelly men vet inte vad jag ska ha till

Ny blogg
  • Mamma Kråkan

åå är det bara för mig FL är helt knäppt

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-17 10:57:24 följande:
    alltså jag tog köpnu i fredags, men kunde inte betala då jag aldrig fick några betalnings uppgifter av henne..
    Hej jag hade vänligt men bestämt mejlat henne igen och påpekat detta plus bifogat henne mejlet som hon skrev innan. Om hon nu har ändrat sig så hade jag talat om för henne att då vill jag dra mig ur om jag inte hade fått det så hade jag påpekat för henne igen att hon lovat och tagit det med tradera istället. hoppas du förstår vad jag menar hjärnan är inte på topp idag. Jag hade iallfall ALDRIG betalt frakten ett löfte är ett löfte
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-17 11:07:58 följande:
    Å tack för din syn på det hela Jag vill verkligen inte köpa varan med frakt, jag tar nästan hellre mitt första neg faktiskt!Ska maila henne å se om hon svarar, hon verkar ju inte vara så mycket för det Tack igen!!
    trist när det blir så vissa människor är så jobbiga.
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    agster skrev 2008-11-17 11:18:07 följande:
    OT men nu MÅSTE J lära sig somna i sin egen säng utan att ammas eller åka sele till sömns... tycker inte om det alls... det skär i mammahjärtat när han ligger där och skriker... Men det tog faktiskt bara 30 minuter idag och det tyckte jag inte var så illa för att vara första gången...!
    jätte bra ju måste ta tag i det jag med ibland somnar han själv men ytters sällan dock vill min lilleman bli buren i halvsittande ställning mot bröstet inte alls kul då han väger en del nu...
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    agster skrev 2008-11-17 11:25:05 följande:
    i sele/sjal eller du bär utan? Hur mkt väger han? Än så länge väger J bara ca 7,5 kg, men det går ju fort uppåt och det är verkligen högd tid att somna i sängen...
    utan så man måste hålla armarn i en skum position tror det är för att då hamnar hans öra i jämn höjd med mitt hjärta, han vägde ca 8 kg då vi vägde sist men det var ett tag sedan.
    hhaha ja det är ju det men jag är så blödig och så bär jag och bär och sen skäller jag på mig själv för att jag gör det...
    med Nelly bar jag henne i bärsele tills hon var 1 1/2 för hon inte gillade vagn då vi var utomhus
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    agster skrev 2008-11-17 12:47:34 följande:
    kikade där men där var bara en i 104 och den blir nog för storsåg att där fanns grön på LLM för 839 kr men jag vet inte... har inte sett den färgen IRLvarför kom jag inte på att jag ville ha en annan overall INNAN jag köpte Didriksons som jag inte alls är nöjd med... lätt att vara efterklo
    Usch trist...så gjorde jag med köpte först en diriksson på rea för jag tänke "spara" pengarn men sen fastnade jag för molos jacka och köpte en sådan med och termobyxor.
    Så nu har hon en massa vinter kläder och hon som inte ens går på dagis Fundersam
    Ny blogg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11