Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Smultronhjärta skrev 2008-11-18 14:26:40 följande:
    Nä precis-jag shoppade en blå jacka till Max
    hmm jag funderar lite på vad man kan ha för mössa till den ...hmmm....tips någon?

nää nu ska jag beställa den hur är dom i stl stora eller små?
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    EnilemmE skrev 2008-11-18 14:30:02 följande:
    Det står i infon att de är ganska små i storlekarna!
    ja den var ju glasklart:) så går det när man typ inte läser nått
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

buuuhuuu fanns ju inte kvar i lillemans stl Gråter jaja då får det väl bli nån annan

Ny blogg
  • Mamma Kråkan

ingen annan butik som har erbjudande på overaller?

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    agster skrev 2008-11-18 15:04:45 följande:
    det finns en kod på hanazacka.jetshop.se/, tror den ger 50% på ytterkläder, de har bla Mini a tures overaller. Koden är NOVEMBER
    man tackar
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

åå idag fick jag dom fina korten vi top på mässan Skrattande har slängt in dom i BT nää nu ska jag ta tag i verkligheten här måste dammsuga & torka golven *wiihoooo**NOT*

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    FL Lisa skrev 2008-11-18 16:32:28 följande:
    haha...japp det har jag ju. då vet jag vad jag ska göra inatt juliaochnelly - vilka fina kort. Är det fotat på underbara barn i stockholm? Vi fotade också där
    Jaaap passade på då dom stog där :)
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

heeeej ÄNTLIGEN har jag städat klart, badat ungar & lagat mat är helt slut men nu är allt rent och fint *puuh*

händer det något kul här?

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-18 22:45:20 följande:
    Å nej!!! ju hårdare du blir mot en som vill bort, ju längre bort går dom!! Egen erfarenhet.. Utegångsförbud mm mm fungerade inte!! De va bara å släppa så mycket mammahjärtat klarade av..
    måste få lägga mig i lite och hålla med dig...Jag har själv varit en så där "jobbig" tonåring och ju hårdare min mamma var mot mig ju längre flydde jag. Tyvärr fungerar det så det bästa man kan göra är att finnas vid sidan av och visa att man finns där redo att lyssna och inte döma när han/hon är redo ...
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-11-18 22:37:52 följande:
    hej jag har inboxat dig
    aaa ska inboxa tba så fort min sura lilla bebis somnarFlört
    Ny blogg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11