Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Butte: du som har vart på lite salgar. Brukar det finna sfrån flera säsonger bak? Vill ju ha lite ninisar och uttrar

• J esssica
    ängeln83 skrev 2008-11-02 11:43:37 följande:
    Ajust ja, jag ska fundera lite på vad jag vill ha. O då för jag över pengar till dej ikväll.
    Okej, jag skickar över kontonr till dig.
  • J esssica
    ängeln83 skrev 2008-11-02 11:44:45 följande:
    Gör det
    Fixat
  • J esssica
    ängeln83 skrev 2008-11-02 12:29:16 följande:
    Äh, jag tror det blir domino tröjan idag, men vilka NS är finast till?
    de med brun mudd abselut
  • J esssica
    Flock skrev 2008-11-02 20:14:50 följande:
    God kväll!!Tänkte lägga bud på en molo tröja stl 98. Tror ni att den kan passa min kille som har 86/92 i molo annars eller den blir jättestor. Vill ju helst inte använda symaskinen som var på tapetens nyss..Tacksam för snabbt svar...
    Min son har 86/92 i molo och jag tror 98 skulle bli tokstort på honom.
  • J esssica

Gomorron tjejer

Smileycat: Många många kramar till dig och din familj!!

• J esssica

Uscha barnen ska ta kort på dagis idag och igår såg jag en liten fläck på Kevvans midiapple så jag sköljde av den lite fort i badrummet, i morsse kom jag in till badrummet och då står Linne aoch tvättar alla kläder de ska sätta på sig en halvtimme senare!! Det enda som slapp undan var Kevvans jeans Nu är de inte ett dugg matchande när de ska ta syskonkor toch allt!

• J esssica
    JuliaochNelly skrev 2008-11-03 08:33:06 följande:
    jisses vad surt  men dom blir säkert jätte fina ändå.
    Ja det blir de ju säkert men de hade vart så fint med midiapple på båda.
  • J esssica
    Stormis skrev 2008-11-03 09:14:49 följande:
    Hur tänker ni om kortärmat på T? Lägger ni ut nu? Jag har fått för mig att det är bättre att vänta till våren, men är rätt sugen på lite pengar. Å andra sidan vill man ju inte släppa dem till fyndpriser om man inte måste.
    jag har flera småfolktshirts som bara ligger men jag väntar tills våren känns som att det lönar sig betydligt mer då. Jag skulle själv aldrig shoppa kortärmat nu.
  • J esssica
    Buttelina skrev 2008-11-03 09:25:15 följande:
    fyyyyy vad jag längtar till molo nu. det är liksom i övermorgon . tiden går såååå sakta när man väntar och dessutom har köpstopp
    Du MÅSTE lägga in bilder när du kommer hem. Är såååå nyfiken på vad som kommer att finnas ju!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11