Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-11-18 22:50:20 följande:
    nämen är lillebror sur *sov nu busunge *
    hehe en riktig sur fis Skrattande har du fått något mejl ifrån han med småfoks luvan?
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-11-18 22:52:59 följande:
    nää har du??
    nää betalade & mejlade igår. inte ett smack har jag  hört. man kollar vä sin mejl en gång om dagen om man har aktioner ute
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-11-18 22:57:42 följande:
    ja men han kanske inte skriver utan bara skickar...?? för jag såg på hans omdömmen att flera här från tråden fått sina varor supersnabbt och varit supernöjda så vi får hoppas på fiiin post imorgon
    gaaa hoppad att han såg mitt mejl innan då...andvänder mig av gubbens tradera måste fixa en egen men han här den till sin adress i sthlm  & jag mejlade om att jag ville ha den till mig på denna adressen i stället...
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-11-18 23:06:27 följande:
    weeeeiii längtar
    håller tummarna så dom blånar....Vore super nice om den kommer imorgon...åååå om lilleman bara vill somnar ligger bara och gnäller vill liksom inget allas..buuu
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

gäääsp åå imorgon är det småbarns bio så himla trevligt...men jag fattar inte varför dom lagt den redan halv tio blir ju apstressigt varje gång. mina barn är inte så morgonpigga så stora tjejen får jag dra ur sängen....

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-11-18 23:18:37 följande:
    håller tummarna för oss
    ja med väntar ju hem massa packet nu Skrattande
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-11-18 23:21:31 följande:
    jaså?? vad ? jag väntar bara på två mössor
    isbjörns tröja, uttrar med stjärnor & verktygs body Skrattande
    Duntoffla skrev 2008-11-18 23:22:11 följande:
    Oj det var tidigt! Här brukade barnvagnsbion vara kl 11. Rätt ok tid. Vad ska ni se?
    haha ja det är ju det som är trixet barnvagns bio med bara mammor & bebisar är 11 men för småbarn som ska det barnfilm är det aptidigt *grr* karlsson på taket är det imorgon.
    Nelly älskar ju att gå på bio och det är ju lagom varannan vecka och en 20 kr per person är helt ok...sen shoppar vi på bombom och äter mackdonalds efter så är allla nöjdaFlört
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-11-18 23:29:51 följande:
    ahh fiiina inköp
    är så himla nöjd...massa mjuka paket till Nelly fyller år dock så måste det väl fyllas på med hårda men jag kommer inte riktigt på något...
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-11-18 23:36:21 följande:
    ahh skoj. blir hon 4? eller? svårt med hårda paket..
    Jaap fyra blir hon...alltid usper svårt hon är super kräsen med och det enda hon är helt såld på är hundar men det har hon väl en halv miljon nu känns det somFlört

Nää på fredag ska jag med svägerskan till br & handla lite.....tänkte släppa lös henne och sedan smyga efter och kolla med damen kanske fastnar för...
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-11-18 23:42:55 följande:
    haha 4 menar jag ju det är för fasiken inte år 09 nu
    men snart så snart...

nää man kanske ska sova lite åå idag så kom ju avin på älg tröjan med prickar & prickbyxorna måste kila och hämta dom imorgon med Räcka ut tungan
    Ny blogg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11