Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

gosmamman skrev 2008-10-27 19:09:54 följande:
    Gokväll i tråden, hur står det till?Ska kika tågtabellen nu för på fredag bär det av till huvudstaden till underbarabarn mässan.Nån som ska dit? Tar ni med era barn? Jag åker utan barn, hade vart kul å ha dom med också men detta får bli en "only mamma dag"
    jepp jag skall dit. har tyvärr ingen jag kan lämna svea hos så hon får följa med. Sonen o "extra barnet" får stanna hemma.  
  • SmillaMilla
    gosmamman skrev 2008-10-27 20:18:45 följande:
    då kanske vi snubblar över varandra . Jag vill helst gå på lördag för jag vill höra seminariet om barns självkänsla men jag kan inte på lördag så jag får nöjja mig med fredagen men det blir kul det också.
    ha ha ja det vore skoj. Du får lägga in en bild på dig Svea är ju klädd i molos prickar och ns
  • SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2008-10-27 20:20:13 följande:
    ha ha ja det vore skoj. Du får lägga in en bild på dig Svea är ju klädd i molos prickar och ns
    hm precis som hon skulle vara den enda. kanske får sätta på buggan sin katvig kostym
  • SmillaMilla
    081016 1 skrev 2008-10-27 20:22:48 följande:
    Så nu fick jag ut lite på T också. Man får iaf lite gjort när Maia inte är hemma men ack vad jag saknar henne Huuur ska jag kunna stå ut tills fredag liksom????
    oj stackare har du henne borta så länge.
  • SmillaMilla
    loveliva skrev 2008-10-28 07:37:57 följande:
    God morgon !!!! Sover alla ??? Idag har jag ett litet födelsedagsbarn här som fyller 4 år (hjälp vart tar tiden vägen).
    Åhhh GRATTIS!!!!!
  • SmillaMilla

Söt Alvin i bildtråden! Behåll absolut katvig suiten. Superfin!

Och så söt ava! hon har blivit så stor. Tycker just att hon föddes.

• SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2008-10-28 11:09:05 följande:
    Tack för dina fina kommentarer om mina flickor igårjag såg vad du skrivit men sen var du inte inne när jag var inne( ja du fattar vad jag menar va hi hi )
    Inte behöver du tacka! De är så söta så söta! Och ja klart jag fattar. Känns som jag aldrig är inne då vi håller på att flytta ner vårt sovrum till nedervåningen.
  • SmillaMilla
    081016 1 skrev 2008-10-28 11:10:24 följande:
    Godmorgon!jag sitter också o kikar på Småfolk. MÅSTE ha denna: www.smafolk.dk/tcms/images/16.jpg FIIIIN!
    ja den var fin. men oj vad jag föll för den i grönt/rosa/vitt och den i blå nyanser. klänningar alltså. Så nu skall jag inte köpa några utan vänta på dessa. Någon som vet när de kommer?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11