Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-10-27 13:37:01 följande:
    åhh den röd/blå!!! han klär ju sååå bra i dom färgerna!!! han är så fin i sin mössa
    Mmm, fast jag tycker han passar sådär i mössan, han blir lite blek, fast den e ju himlans fin *fundilerar*
    Hade nog velat se brun splash irl, måste va rätt brun färg för att jag ska gilla brunt.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83

Back again, middag avklarad o sambon är återigen iväg körd till soptippen ÄNTLIGEN är badrummet borta.

Fick bara paket till mej idag, ett par jeans från T, SÅ nöjd, dom satt som ett smäck.

• ängeln83
    loveliva skrev 2008-10-27 15:16:37 följande:
    Åhhh vad härligt med nytt badrum !!!! Vad blir det för färg på kakel & klinker ???
    Super härligt. O du kanske förstår varför när du ser denna bilden O så var toan o allt i typ olivgrönt *ryyyyyys*
    P1050504.JPG

Det blir svarta stora klinkers plattor på golvet o sen vitt kakel, avlångt men vi har inte riktigt bestämt i vilken storlek än.
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-10-27 15:33:32 följande:
    God eftermiddag!Hemma igen efter spinning och core. Sååå skönt! Mamma var snäll och tog hand om Noel under tiden  Hade fått 3 paket på lådan idag. Två från TS (ett av de jag saknade) samt mitt egna paket som jag skickat till en Traderakund. Fel adress! *Suck*Smilla- Urfin shopping! Gillar verkligen de där prickarna. Fin vagn också! Ser superfräsch ut.Liten Blomma- Söt Meja i Molo och idaT!Ängeln- Söta Liam! Går det bra att sova i stora sängen? Jag har nog aldrig sett en tröttare kille agster- Fina fina Småfolk! Den är underbar i färgerna den där hooden! Supersnygg på din pojke och passar så bra till brunt.Bubblan- Söta bus-Ida i sorbet och gourmet! Najs shopping! Splashen är underbar!Juliaoch Nelly- Söt riddar-tjej! Vilken färgklick med Molos regnbåge och Katvigleggings!
    Hej på dej

Härligt med lite träning, jag har bara gått en promenad än så länge, men mer än så lär det väl inte bli.

Jodå, fast han har bara sovit i stora sängen 1 natt, fast jag vaknade imorse kl 5 av att han välte ut leksaks lådan Tok unge, så det får nog bli spjälis ett tag till.
  • ängeln83

O nu börjar Liams rum bli klart, bara lite små fix som gardiner/matta o väggord fattas. Finns bilder här om nån är nyfiken:
    http://www.styleroom.se/album/3886

• ängeln83
    loveliva skrev 2008-10-27 15:44:56 följande:
    Ok, det var kanske ingen höjdare Men det nya låter som om det blir toppen !!!
    Ha ha, näääää, verkligen inte, äckel päckel 70 tals historia det dära.

Jodå, jag tror det blir bra, o svart/vitt är ju tidlöst, så kan man piffa med accent färger.
  • ängeln83
    lillronya skrev 2008-10-27 15:45:16 följande:
    ÅÅÅÅ vad fint!!
    Tack
    Är faktiskt ganska nöjd, o så härligt med ett färgglatt rum.
  • ängeln83
    J esssica skrev 2008-10-27 15:49:27 följande:
    ursnyggt! Vad kostade bordet och storlarna?
    Tack

Stolarna kostade 950 kr för 4 st och bordet kostade 490 kr.
  • ängeln83
    melizza skrev 2008-10-27 15:53:57 följande:
    Jättefint!!! Min dotter har också den tapeten med stjärnorna...den är sååå fin
    Verkligen, min favorit tapet
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-10-27 15:54:53 följande:
    Ja, det var superskönt! Känner mig så mycket piggare nu.Vad fint rummet blir! Känner igen backarna och sparbössan (kapitalistsvinet som sambon kallar den) ska göra ett ryck och få upp den vita hyllan nu också samt ta ner den vita sophinken från Ikea som agerade blöjhink förut. Vet du om de krokarna som du visade på Poppen finns i vitt någonstans? Alltså själva knopparna?
    Kan tänka mej det
    Jag kände mej rätt ok efter promenaden, men en middag på det så...blääää.

Backarna är ju super bra, o så satte vi ju väggskåpen precis så dom går under. O väggskåpen är verkligen super bra förvaring.

Naeh, har inte sett dom i vitt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11