• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-11-02 19:14:38 följande:
    Go kväll tjejer!Här har vi haft en härlig dag jag och Noel. En prommis med mamma och 2 bekanta. Lek utomhus och sen fika hos mina föräldrar. nu är vi mätta och belåtna och jag väntar på att mina auktioner på T ska gå ut. Sen blir det packa paket...Preggi- fina bilder på tjejerna ute i Molo och inne i NS! Fullt ös? Hann du med tvättstugan?
    Väntar också på T avslut. Det går lite segare nu än vanligt tycker jag...
  • Nova76
    FL Lisa skrev 2008-11-02 19:23:22 följande:
    nu när ni är inne på T...är det lönt att lägga upp nå mer auktioner det här året eller tror ni folk har börjat lägga undan pengar som julklappspengar och alltså inte har över några pengar till T?
    Jag funderade faktiskt också på det innan idag... vet inte riktigt... tror det kan gå ok ett tag till
  • Nova76
    Helle skrev 2008-11-02 19:33:00 följande:
    Ja det borde det ju. Då borde det nog fungera. 104 var nämligen slut.
    jag pratade med butiken jag beställde ifrån också och de trodde att 110 var lagom om H hade ungefär 98/104 i andra kläder så 110 blir nog perfekt
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2008-11-02 19:31:34 följande:
    Jättefint!
    Ibland går icke märkes kläder bättre än märkes har jag märkt!
  • Nova76
    FL Lisa skrev 2008-11-02 19:34:15 följande:
    tusen kronor låter inte illa alls. Får nog sätta igång att fota. Dock är det en del nytt och en del sågott som nytt som jag skulle vilja få ut.Jag måste bara ta mig en funderar på vad för katvig-plagg som jag ska göra mig av med...har beslutat att riktigt allt inte får stanna
    Det blev några klänningar över när jag köpte Katvig åt några tjejer här i tråden och de gick åt som smör i solsken på T, så där kan du nog få in en del tror jag!
  • Nova76
    Jen80 skrev 2008-11-02 19:48:00 följande:
    Söta du ! Ja, Ilon och Ava har nog haft ont i halsen, men det är ju inte så lätt för dem att säga nåt. Ava är jättehes nu och hostar lite. Ilon är snorig och äter dåligt, så han har säkert ont han också. Men Liam kunde inte ens dricka sin välling ikväll och DÅ har han ont. Han ville så gärna och sa att den skulle kallna lite, men även när den var kall så kunde han inte dricka den . Har prickar på kroppen som inte syns särskilt tydligt, men de är dock där så jag antar att det är scharlakansfeber. Har lite T-auktioner som går ut ikväll och det går väl ok. Inte super, men sen är det inga såna kläder som jag väntat mig mycket pengar för heller även om det är mycket danskt. Tråkiga är att man ska packa och sånt ikväll. Tråkiga sidan av T .
    Usch, hoppas han kryar på sig snart och att de andra barnen slipper bli smittade...! Kram!
  • Nova76
    LA Woman skrev 2008-11-02 20:56:43 följande:
    Gokväll tjejer!Har inte varit inne på ett par dagar, det är så mycket som hänt just nu så jag har inte orkat sitta vid datorn... Först var det mammas hjärnblödning i somras som hon är långt ifrån återställd från. Så för ett par veckor sen fick jag veta att min mormor har cancer och ska opereras nu i november, dan efter det bedskedet dog makens farmor och häromdan fick vi veta att svärmor också har cancer och ska opereras imorgon Hur mycket ska man orka liksom...Vi har varit på lasarettet och hälsat på svärmor idag, jag la in ett par bilder på mina söta tjejer i Katvigkläder i BT
    Fina barn i BT och stor kram till er!
    Quiet thoughts skrev 2008-11-02 20:58:45 följande:
    Vad jobbigt. Jäkla elände de där.Men på nåt vis klarar man mycket. Jag vet. Då båda mina föräldrar haft cancer och tyvärr gått bort i det men jag har lvet med det dagligen i många års närvaro. Hoppas dina nära/kära kryar sig o får många år till.
    Stor kram till dig med!

Man ska verkligen vara glad att man har sina nära och kära i livet, tänkte på det senast nu denna helgen eftersom pappa är inlagd pga något fel med hjärtat. Vet inte hur jag skulle klara mig om han försvann...
  • Nova76

Nu var T avklarat för idag och det blev ju liiiite mer shoppingpengar i alla fall! Synd bara att jag syndade igår igen och köpte lite kläder. Borde nog ha datorförbud emellanåt så jag inte frestas av alla trevliga erbjudande som dyker upp...

• Nova76
    Quiet thoughts skrev 2008-11-02 21:21:20 följande:
    Hoppas pappa din blir bra.Kram på dig med.
    Tack, hoppas jag med!
  • Nova76
    nikki2006 skrev 2008-11-02 21:38:28 följande:
    Tack, vill du hålla tummarna på tisdag???
    jag håller tummarna för din mamma på tisdag så kan du hålla för min pappa på måndag...
    081016 1 skrev 2008-11-02 21:40:22 följande:
    Godkväll!Kvällens avslut på T inbringade 3000 till Molosalgen *jippie*Maia vägrar somna ikväll...just nu håller hon på att sätta klistermärken över hela pappa
    Åh, det var ju inte fy skam med 3000 kr! Ska du förresten ta med Maia dit? Läste något om det innan har jag för mig. Eller är det bara jag som är helt crazy som ska ta med barn?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11