Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

när skulle julkalender komma igång på est ??

Ny blogg
  • Mamma Kråkan

Så då vart det shoppat lite blev en molo space & Ida T s super söta höner Skrattande

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Quiet thoughts skrev 2008-11-19 20:39:00 följande:
    Jäkla jäkla bajkorvar sorry Men jagska aldrig mer köpa billigt skit.Köpte svarta mjuka plyschbyxor på KappAhl åt Lova för 1 månad seda. hon har haft dom 3-4 ggr typ och idag brast snodden i midjan
    trist när sånt händer...
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Jen80 skrev 2008-11-19 20:43:48 följande:
    Men åh, nog borde Ava få en flower-suit... Men jag som skulle köpt en blå/grön velourklänning till henne idag. Får bara köpa EN grej!
    fast om du beställer dom tillsamans så blir det ju ETT paket nästan som en grejRäcka ut tungan
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

nää nu ska jag göra lite tee och kolla på persbrant Kyss

syns sen

Ny blogg
  • Mamma Kråkan

godmorgon Skrikandesså trött så jag tror jag tuppar av här har ungarna vaknat hela natten till och från Viggo får ju tänder & Nellysvammlade om spökena däruppe ( mina grannar som verkligen inte är tysta)

Men idag så står det födelsedags shopping på schemat

Ny blogg
  • Mamma Kråkan

puuust precis hemkomen ifrån födelsedagas shoppingen. Är helt slut..händer det något kul här?

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    LitenBlomma skrev 2008-11-20 15:59:11 följande:
    Jag har en Småfolk 74/80 och skulle oxå vilja veta om S är ung. densamma!
    jag kan fixa detta vänta 2 sek ....ska jag ta en bild och lägga dom på varandra?
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    loveliva skrev 2008-11-20 16:04:00 följande:
    De är lika stora i huvuddelen, men Molos är lite smalare i halsen än SMåfolk Ähh jag tar en bild brb
    hahaha såg inte ditt svar innan mitt...kan ju tilllägga att småfolk sitter bra på min 4 åring i 74/80 medans molos S blir lite tight
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

det är väl lite mer strech i småfolks än i molos skillanden blir väldans stor då nelly provar lillebrors mössor

Ny blogg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11