• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Hej

Är det mest lurvsnack här idag? Solen skiner  så himla skönt! Hoppas det blir lika fint väder på onsdag när man ska stå och köa... Jag funderar på vad jag ska ha på mig/med mig. Får väl ta någon mat och sen funderar jag på om inte ryggsäck är det bästa och en IKEA-påse

• Nova76
    Buttelina skrev 2008-11-03 13:35:52 följande:
    joo, ta med dig ryggsäck med lite mat i kanske och en sopsäck eller ikea kasse weeeei snart är det dags vilken fin presbild du har
    Ja, snart dags, tjoho!! Om mindre än 2 dygn är vi förhoppningsvis där inne
    Tack

HUR stort är det där inne? Ligger kläderna i lådor som på Katvig? ~tusen frågor~
    J esssica skrev 2008-11-03 13:37:32 följande:
    Jag ska nog oxå ta ryggsäck och ikeapåse. vad ska man ha på fötterna då? kanske bäst med bekväma gympaskor. Funderade först på att ta mina höga stövlar bra om man får stå ute och vänta, men att springa omkring därinne med hög klack och ramla huvudstupa över alla molosar kanske inte är nåt vidare
    Här blir det bekväma skor Om det ska vara soligt som idag och vindstilla så är det ju riktigt varmt och skönt. Hörde en prognos och det verkade som om vädret ska hålla i sig hela veckan!
  • Nova76
    J esssica skrev 2008-11-03 13:42:12 följande:
    Får väl hoppas att det blir plusgrader då. Blir ju jättekallt och stå ute och vänta i gympaskor om det är minusgrader.
    nästan 10 grader och sol blir det nog
  • Nova76
    J esssica skrev 2008-11-03 13:44:59 följande:
    Fast det är på onsdag va? Vi ska ju inte dit förrän på lördagen.
    Ja iofs men jag tror det blir fint hela veckan, fram till fredag så det bra ut i alla fall
  • Nova76
    lillronya skrev 2008-11-03 19:26:08 följande:
    Hmmmm blå eller rosa Holden-overall till Anjelin?Eller ingen alls....
    den blå är ju så fin! MEN har inte du köpstop inför onsdag eller det är bara jag?
  • Nova76
    Buttelina skrev 2008-11-04 12:57:03 följande:
    IMORGON är det dags är du laddad?
    Jag har precis växlat!! Så nu är det laddat värre här. Idag regnar det dock lite här... hoppas på lite bättre väder imorgon eller att kön är kort
  • Nova76
    Smultronhjärta skrev 2008-11-04 13:00:38 följande:
    Men Agster nu får du släppa in mig så att jag kan kika tillbaka ju
    fixar jag med en gång
  • Nova76
    Helle skrev 2008-11-04 13:06:00 följande:
    Har du sett mina moneysar? Satte över dem igår kväll.
    oh yes, de är växlade och klara, har en hel bunt här hemma
  • Nova76
    Smultronhjärta skrev 2008-11-04 13:07:52 följande:
    Vilka fina barn du har Och nu vet jag vem är du är på Tradera oxå
    tack detsamma, din lillplutt är ju också så go

måste gå och lägga J som somnat här i soffan, återkommer
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11