Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Helle skrev 2008-11-03 13:13:32 följande:
    Om sonen är 97 nu skulle ni satsa på 104 el 110 i lurv till våren?Angående vinteroverallerna, är årets mindre i storlek än förra årets?
    110 absolut. årets vinteroveraller ska vara normala i storlek,
  • J esssica
    Buttelina skrev 2008-11-03 13:14:59 följande:
    104ja årets vinteroveraller är mindre
    Tror du?
    Linnea har 116 och är 104lång.
  • J esssica
    Buttelina skrev 2008-11-03 13:15:59 följande:
    oj tycker du? isabel är 95 lång och 98 är fortfarande lite stort. 104 drunknar hon i
    Skrev visst samtidigt. Jag skulle nog ta det är långt kvar till våren. Undrar om de är olika i storlek? Låter konstigt ju att den är så stor på isabelle. Kevin har 92 och är 84-85 och den är inte ens lite stor.
  • J esssica
    Buttelina skrev 2008-11-03 13:21:19 följande:
    lillebror har 92 och är lika lång som kevin, men jag får vika upp ärmarna 3-4 cm. låter som våra barn är lite olika byggda jag ska prova strl 104 på isabel, hänger ju en oanvänd i gaderoben
    Kevvan verkar ha korta ben och långa armar
  • J esssica
    Buttelina skrev 2008-11-03 13:24:46 följande:
    se det krävs uppvik på min lille korv
    hade tänkt lägga in en bild på kevvan med men jag har ju inge plus Men jackan är kortare i armarna på honom, men han är smalare än Alexander.
  • J esssica
    Helle skrev 2008-11-03 13:27:16 följande:
    Hur är era barn byggda? Mina har lång överkropp.Gustav beräknas vara dryga 80 i april. Då bör väl 86 bli bra?Och Philip beräknas vara ca 104. Storlek?
    Kevin har lång överkropp och korta ben.
  • J esssica
    Buttelina skrev 2008-11-03 13:28:20 följande:
    vilken strl har han nu? har han nån från höstens lurvar?här är min dotter i strl 98. hon är 95cm ca. jag kan inte gå upp två strl till våren. det blir alldeles för stort tror jag.
    Ja den var ju rymlig för henne! Konstigt det där med storlekar!
  • J esssica
    agster skrev 2008-11-03 13:34:14 följande:
    HejÄr det mest lurvsnack här idag? Solen skiner  så himla skönt! Hoppas det blir lika fint väder på onsdag när man ska stå och köa... Jag funderar på vad jag ska ha på mig/med mig. Får väl ta någon mat och sen funderar jag på om inte ryggsäck är det bästa och en IKEA-påse
    Jag ska nog oxå ta ryggsäck och ikeapåse. vad ska man ha på fötterna då? kanske bäst med bekväma gympaskor. Funderade först på att ta mina höga stövlar bra om man får stå ute och vänta, men att springa omkring därinne med hög klack och ramla huvudstupa över alla molosar kanske inte är nåt vidare
  • J esssica

Helle: Funderar på om vi kanske kan skjuta upp vår shopping typ till bb eller nåt? känns som att det kommer bli lite fattigt på klädshoppingfronten efter salgen i helgen.

• J esssica
    Helle skrev 2008-11-03 13:39:33 följande:
    Låter som en bra idé.
    va bra Vart det nån mässa i helgen förresten?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11