Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-11-03 13:57:16 följande:
    så här såg lillebror ut i strl 80 vid 10 månader mest som en stoppad korv
    En väldans väldans söt korv
  • J esssica
    nikki2006 skrev 2008-11-03 14:02:54 följande:
    Det låter tufft. Mina var 23 resperktive 26 timmar. Och så säger dem att det går snabbare med 2:an. Nej inte för mig i alla fall. Blev akut snitt båda gångerna suck
    Uscha vad trist med akutsnitt Det blev det med kevin oxå. Moderkakan höll på o lossna så han fick komma ut i v34 inget vidare
  • J esssica
    Smileycat skrev 2008-11-03 14:09:48 följande:
    Tack.. Såg du mitt mail förresten? Om vilket konto du har, för jag får veta idag OM jag har en chans till lite större shopping.. Gubben lovade att jag kunde få ta lite mera pengar om vi fick de slantar vi väntar på..
    Jag har swedbank så det ordnar sig dessutom ska vi inte växla förrän till helgen.
  • J esssica
    nikki2006 skrev 2008-11-03 14:14:46 följande:
    Har du, trodde det bara var 2 st. Hur är det med din mage. Har du fått tillbaka all känsel???
    Vet flera som gjort tre så jag tror inte det är nån fara.Däremot har jag hört rekomendationer att man helst ska vänta ett tag efter snitt två. Kanske ett år eller 1,5 eller nåt sånt.
  • J esssica
    Emmsan skrev 2008-11-03 14:16:20 följande:
    duuu pengar över?? hahah nej det löser sej säkert ändå ;)
    Hoppas verkligen det finns ninisar och uttrar på lördag
  • J esssica
    nikki2006 skrev 2008-11-03 14:17:37 följande:
    Jaha men vad bra då finns det ännu hopp. Skall bara jobba på mannen då hi hi
  • J esssica
    Duntoffla skrev 2008-11-03 14:53:59 följande:
    God eftermiddag!Tillbaka igen efter en promenad ner till "byn" och affären för att posta Traderapaket.Hade fått ett par vintervantar på brevlådan från Pippilotta. Mina pumps lyser med sin frånvaro trots att säljaren efter påminnelse skulle skicka dem i fredags. Kommer de inte imorgon blir det neg omdöme.
    Hur länge har du väntat? När man traderar in nåt vill man ju att det ska gå fort!
  • J esssica
    Tjejtriss skrev 2008-11-04 08:34:32 följande:
    Mitt eget fel för att jag skulle vara så duktig och förnuftig ju..
    Men du inboxa till mig så handlar jag. Vi har inte växlat än.
  • J esssica
    Flock skrev 2008-11-04 10:54:53 följande:
    Men är det inte så att man måste vara plusmedlem för att lägga upp bilder?Jag kommer inte iväg på salgen MIn värk satte in i natt, så det är inte att tänka på.. Jag som hade börjat drömma om att äntligen köpa vertyg, vägmärke, flecce och hood..
    Vill du så kan jag köpa med åt dig?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11