Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Smultronhjärta skrev 2008-11-04 12:58:40 följande:
    Jag är SÅÅ laddad- det är så att det nästan känns overkligt alltihopa Och bara för att jag är så laddad börjar jag klura om jag ska ha med mig mera pengar...för att kunna go bananas på plats
    Jag funderar också på pengafronten har planerat 3000danska men tänkte om jag ska ta 3500 istället.
  • J esssica
    Buttelina skrev 2008-11-04 13:02:27 följande:
    ja jag kollar allt
    Bra Väntar på en fullständig rapport och massa bilder imorgon
  • J esssica
    Buttelina skrev 2008-11-04 13:09:46 följande:
    haha ja om jag orkar ta bilder när jag kommer hem är nog hemma rätt så sent
    Okej då torsdag förmiddag
  • J esssica
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-04 13:28:39 följande:
    Å nu blir jag nervös!! Kollar just mitt konto.. Å den 28:e har jag ett reserverat belopp på 700.-, jag har inget minne av att jag köpt nåt för den summan den dagen o har jag det så borde den summan vara dragen för länge sen ju.. Inget uttag enl kortutdraget..Va sjutton e de för pengar????
    va knepigt! har du inga räkningar som dras på autogiro heller?
  • J esssica
    lillronya skrev 2008-11-05 06:50:55 följande:
    Hej gänget!Nu åker vi snart. Måste bara frestas lite. Ha en bra dag.
    ha det superskoj
  • J esssica

Halloj tjejer!!
    Bara två dagar kvar tills salgen nu!!!!!!!

Angelinah: Söta prickiga bubblan

Duntoffla: Söta Noel. Lammen är verkligen underbart fina!!

• J esssica
    SmillaMilla skrev 2008-11-05 11:16:17 följande:
    Tillbaks från musiken Svea dansar och pringer runt som en dåre. Så nu ligger hon helt deckad och sover förhoppningsvis 1½ timme tills det är dags att hämta två härliga ungar på dagis. Så i kväll blir det fullt hus, äntligen. Men på musiken så funderade jag på kläder. Hur är det när ni går på öppnaförskolan, kyrkis eller vad ni nu gör med era små? Är det fler som har danska märken än just ditt/dina barn? För här är jag nämligen nästan ensam om att ta på barnen dessa kläder till vardags. Hur ser det ut hos er?
    Här är det inte jättemånga som ens känner till de danska kläderna så oftast är mina barn ensamma att ha de på öppnis och liknande. Däremot ser man en del po.p och meandi, fast absolut mest hm och liknande.
  • J esssica

GRODPRINSARNA: Åh va mycket fina semesterbilder! Hoppas ni hade det kanonbra

• J esssica
    melizza skrev 2008-11-05 11:56:54 följande:
    Nån som sett denna i nån butik?? kanske i nån närbutik....jag måste ha en sån till skruttwww.esmeraldaogko.dk/
    Nope men den var riktigt fin!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11