Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-11-08 18:22:35 följande:
    handelsbanken. men ha inte för mycket hopp för jag tror inte att det blir av. pallar nog inte
    Nänä..men jag förstår om du blir helt sjuk vid tanken på att alla dessa Molosar finns ganska nära Nikki känner ju likadant..tror att hon oxå funderade på att åka imorgon..igen
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2008-11-08 18:42:08 följande:
    ååå nu längtar jag till våren....när brukar det vara på våren då? har småfolk då med?
    I våras var det sista maj/första juni..Småfolk har en på våren oxå! Så det är bara att börja spara pengar
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 18:44:18 följande:
    hm... tror de blev... 10-14 st ca... å gud va svårt de va och välja!!! *beslutsångest*
    Äh inte kan man ha fööör många suits Jag köpte nästan enbart suits även fast jag hade bestämt att endast en uttersuit skulle få följa med hem
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 18:50:39 följande:
    å va bra! för nu har Bubblan strax över 50 stycken   då e de alltså alldeles lagom då rå?
    Haha..nej man kan inte ha för många suits..även om 50 stycken är måååånga
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-08 19:00:01 följande:
    Sitter här o surar över att jag inte kom iväg till Molo, jag som egentligen skulle dit idag ju, men till våren SKA det bli av, en helg i köpenhamn med familjen, papps o Liam får ut på äventyr så ska jag på Molo, kanske skulle man dit 2 dagar?, ifall man kommer på en massa som man glömt köpa lixom?
    Så gjorde vi i våras..Pappan och Max gjorde Köpenhamn under tiden jag gjorde Molo!
    Dock var pappan kräktrött på Ströget när jag väl var klar,tog lite väl lång tid på Baltikevej
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-08 19:03:25 följande:
    Tror det får bli så, kan ju vara kul med en liten familje utflykt, o sambon får väl läsa på efter lite sevärdheter o så
    Ripley´s Believe it or not är ju lite småkul
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-11-08 19:22:05 följande:
    Eller hur! Å det bästa är att min Pappa ringde nyss o sa att vi FICK DEN i julklapp Han måste vara tillfälligt sinnesförvirrad eller något, men glada blev vi! Så jag tycker jag kan få åka till Molo imorgon då HAHA. Sambon bara garvar åt mig typ....
    Wow- vilken julklappSkrattande Supersnygg soffa!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-11-08 19:37:35 följande:
    Men herregud!!! Vi såg nyss att Milo har slagit av en bit av varje framtand! I mitten liksom, på båda två! Vi har inte märkt någonting! vad gör man åt det? Vart ringer man liksom?
    Ring tandläkaren så att de får titta på det,de dokumenterar det ju även för framtiden/försäkringens skull
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11