Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Skrutteruttan skrev 2008-11-08 22:28:50 följande:
    Kikade in i bildtråden...var har ni varit på rea? Vilken fest! Hur mycket prissänkt var det?
    Molo har lagersalg denna veckan..i Köpenhamn
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2008-11-09 08:27:06 följande:
    Åhhh nu skall jag beställa småfolksklänningar!Visst är stl 1-2 år = 86/92?Vilken skall jag ta apor eller blommor:www.fridaviola.dk/shop/pige-172c2.htmlEller båda två? Tänkte köpa en t-shirt också med sköldpaddor.
    Åh absolut båda
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

God morgon förresten!

Guuud vad mycket fint från Molo i BT...märks ju att det verkar helt klart finnas mer på flick än pojk på salgenFundersam 
    081016 & Rååsa Bubblan: Superfin shopping

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2008-11-09 08:43:14 följande:
    För visst kan man ha långarmade tröjor under?
    Ja eller så kan man ha en kofta eller liknande över- KÖÖÖÖP
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2008-11-09 07:41:35 följande:
    Godmorgon i tråden!Är det nån vaken som har koll på hur det var man skulle göra med lurvarna vid tvätt. Skulle man torktumla mycket eller lite eller inte alls?
    Ja nu har du väl redan tumlat men på Luckylittleme finns "nya" tvättråden, ifall någon annan undrar...
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Tjejtriss skrev 2008-11-09 08:58:05 följande:
    Men jag undrar varifrån de tvättråden kommer, för One Two Ten har inte gått ut med dem iaf *s*
    Nää jag tänkte också på det..men dessa nya kom ju i samband med att folk började reklamera till höger och vänster så LLM kanske försöker förebygga det
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Tjejtriss skrev 2008-11-09 09:04:23 följande:
    Ja, jag har nämligen varit i kontakt med One Two Ten om just lurvarnas dåliga kvalité och de kör på de gamla tvätt- och torkråden.
    Jaha där ser man... Oavsett så känns det lite som att det kommer vara en massa lurvar på vårens lagersalg
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2008-11-09 12:05:46 följande:
    Hej Hej!Vilka fynd alla har gjort på molosutförsäljning! Gråter en liten svätt att jag inte kom dit men Lillronya var så snäll och köpte en suit och en tröja med verktyg fast jag inte hade bett henne! STORT TACK, Lillronya!! Måste hålla med dig Tjollabolla att djungelmotivet är helt underbart i suit! Är det fler av de danska märkena som har sådan utförsäljning? Jag vet bara Katvig och molo. Är det fler?
    Småfolk och Miniature har oxå salg..Jag var på Småfolks i september
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-11-09 17:55:58 följande:
    Näääe, om typ 8 veckor har vi en ny soffa Vecka 2 2009 Haha!
    Oj det är nästan så att man hinner glömma bort att man väntar på en ny soffa under den tiden
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11