Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

SmillaMilla skrev 2008-11-09 18:18:33 följande:
    Någon som har koll på katvig strumpbyxor. Letar nu efter de randiga orange/vita i stl 86.
    Det har snurrat några stycken på Tradera efter salgen..
    På tal om Katvig så vann jag en stoor suit idag:
    http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=76931221
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2008-11-09 18:26:15 följande:
    Fiiin suit!!!
    Tjollabolla skrev 2008-11-09 18:27:29 följande:
    Tack
    Jaa- jag älskar grönt

Småfolkströjan är en fd klänning med fläck som jag fick med mig hem från salgen..Fläcken var ett mission impossible så det blev en fiiin tröja istället

Uuuuunderbar velourdress på Milo-verkligen hans färg
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-09 18:32:52 följande:
    såå nu finns det bilder girls
    Fiiiin shopping...igen Kul att du hittade en 92:a i dina favvoränder! (Antar att det är en 92)
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-09 18:55:13 följande:
    ja jag gillar lammen men jag tycker inte om de röda kantbanden i suiten.. blää
    Men visst har du haft en suit med blå kantband på besök? Den är ju såå fin..sitter med Tradera och skulle lägga ut husets urvuxna 80:a men jag tror inte jag klarar av det- får nog bli sparalådanCool
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Harley skrev 2008-11-09 18:57:04 följande:
    Gomorron... Gamla kärringar ska inte vara ute på luffen sådär Jag är heeelt slut idag. Körde ju ca 70 mil i mörker, dimma och spöregn i fredags för att sen sova på sveriges sunkigaste hotell. Urk!Upp i ottan och handla liiiite föriktigt på lagersalgen.Börja hemresan vid 17 tiden och kom hem 01.30 Nästa tur blir garanterat 2 dagars i Köpenhamn.MEEEN jag har haft sjuukt roligt och det var såå jättekul att träffa er. Tråkigt Jessica att du blev sjuk Hoppas du repar dig snart.Ska bada liten Pytt så återkommer jag med bilder på min lilla shopping lite senare.CU
    Förstår det..jag var lagersalgbakis efter Småfolk och då hade jag inte ens i närheten lika långt att åka som du..men men vad gör man inte för dessa underbara plagg
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    CJLT skrev 2008-11-09 19:30:24 följande:
    var är lagersalgen och hur länge varar den?finns säkert svar längre bak men orkar inte leta :)
    Det var sista dagen idag i Köpenhamn- startade i onsdags
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-09 19:37:55 följande:
    Smultronhjärta--- lilla sötisen i Molosuit!!Loveliva--- fiiina barnen dina!!! Å liten i fiiiina kaninerna!! Grodan--- Niiiice andra runda
    Tack Gubben påstår att suiten är girlyFörvånad Inte då..den är som glass i färgerna jue och det gillar ju både tjej och kille
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-11-09 19:43:39 följande:
    Hmm vilken pratar vi om?
    Köpte en rosa/grön randig suit med gula kantband på salgen
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-11-09 19:46:34 följande:
    Hihi men den är ju fiiiin!!!
    Jaaa det tycker jag med..fast gubben knorrar ännu mer över kaninerna som är en flicksuit enligt honom
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11