Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

081016 1 skrev 2008-11-09 21:33:19 följande:
    Det brukar hända att de drar 10kr nästan 90 % av alla inbetalningar jag får från Finland. De där det inte hänt har det handlat om väldigt små summor.Jag har Swedbank. Det står på utdraget som kommer hem med posten att de dragit 10kr.
    Jag ringde till Swedbank om just den där 10:an..De sa att det är kostnaden de tar för att skicka ut utdraget via brev och att jag skulle be mina köpare säga till att ingen avisering skulle skickas till mig. Dock har jag fortfarande fått betala 10kr eftersom jag senare fick veta att ingen av mina finska köpare förstod vad jag ville att de skulle göra
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2008-11-09 21:40:09 följande:
    hm men det finns ju ingenstans som jag kan klicka för att du inte skall få några sådana papper. Är det inte du som skall säga till din bank om det?
    Nej jag tror inte att banken som jag pratade med hade någon vidare kollså jag litar mer på dig i detta läget faktiskt Ska ta upp det igen tror jag minsann..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    FL Lisa skrev 2008-11-09 21:49:38 följande:
    huu..varför ska det vara så jobbigt att läsa på danska för.Här kan ni som inte hört så mycket om Molos nästa kollektion men är nyfikna läsawww.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=...-:o)Jag tycker att converseliknande skor med bilar(?) på låter tufft
    Åhhh vad roligt Hoppas hoppas att printen blir mer unisex..tänker framförallt på kantbanden. Låter tuffigt med dalmatiner,kaffekoppar,tuggummin och skorna!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2008-11-09 21:57:30 följande:
    Förlåt smultronhjärta! Jag var oxå tvungen att buda.. Molosuit.. Läste fel såg jag nu.. Trodde att suiten var en 92:a... Om den inte passar kan jag säga till..Godkväll Fin, fina köp alla har gjort idag!
    Jaha, var det du Nä jag lider inte särskilt av den förlusten, har bara svårt att låta bli att buda när det går föör lågt Har redan budat hem tre grejer idag så jag fick egentligen inte
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-11-09 22:04:26 följande:
    ÅÅ håll er framme då alla ni som ska ha!!
    Haha har du fått tag på en redan månne
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-09 22:31:09 följande:
    Jag längtar efter Molos vårLagersalg  
    Jag med Såå mycket fint i höst ju
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

Godmorgon

Nikki: Uuuuunderbar shopping igår

Även Grodans och Buttes var superfin(men de är ju inte här nu )

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-10 09:45:55 följande:
    God morgon!Ängeln- Fina ränder och snygga byxor på Liam i BT! Är byxorna raw red eller raw light?Emmsan- söta goa Melker i fina bubblor och lamm!Liten blomma- Jättesöt kombo med katvigränder och jeanskjol! Ofta kallas den gul gul men jag tycker nog att gul/vanilj är mer träffande eftersom det bara är en gul färg. Jag har sagt gul/creme också
    Åhh stort tackKyss Sitter och slåss med powern och fick helt stillestånd vad jag ska kalla kombon...
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11