Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

081016 1 skrev 2008-11-06 11:15:08 följande:
    Det låter ju bra! Ska göra det men du får påminna mig
    Absolut
  • J esssica
    SmillaMilla skrev 2008-11-06 11:29:16 följande:
    Fantasisk skall: Tack, den listan ahde jag redan, men stämmer dessa priser? En tröja i stl 92 räknas det som baby eller inte?
    Finns väl både baby och barn i 92 tror jag.
  • J esssica
    LitenBlomma skrev 2008-11-06 11:35:12 följande:
    Behöver hjälp nu, hon har ett par byxor med röd/blå stars som aldrig blivit använda för jag hittar inget som passar till. Men så hittade jag en pingvintröja med stars på ärmarna. Eller en pingvinbody med röda kantband. Det är ju smidigare med body på en sån liten iofs. Vilken skulle ni ta?
    Jag skulle tagit tröjan men nu vet jag inte hur gammal din tös är. ahde min son vart under året hade jag nog tatt bodyn
  • J esssica
    LitenBlomma skrev 2008-11-06 11:39:58 följande:
    Hon är 7 snart 8 månader.
    Då skulle jag kört på bodyn.

Ne dags att gö nåt vettigt! Höres ikväll tjejor!
  • J esssica

Fast ang vinteroverall ha Kevin 80 och den är MEGASTOR!

• J esssica

Butte: Här är 80 på Kevin ca 85cm lång. han kan gott och väl växa 7-8cm till i denna overall ,den är jättelång i benen.

• J esssica
    J esssica skrev 2008-11-06 12:36:50 följande:
    Butte: Här är 80 på Kevin ca 85cm lång. han kan gott och väl växa 7-8cm till i denna overall ,den är jättelång i benen.
    Annars kanske min är felmärkt.
  • J esssica
    Buttelina skrev 2008-11-06 12:48:12 följande:
    ja så kan det också vara lite skumma är storlekarna allt söt han är i den bruna!
    Tack Ja storlekarna är ju helkonstiga! Hade tänkt kolla efter overall till Linnea på salgen men undrar om man vågar chansa. Fundersam
  • J esssica
    Jen80 skrev 2008-11-06 12:54:01 följande:
    Den bruna är väl från förrförra året och jag har för mig att de var ännu större i storleken än förra året... och att de i år är något mer normala. Är det bara jag som fått för mig det?!?
    Ingen aning faktsikt. När jag tarderade in den stod det att den var från förra året Fundersam
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11