Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

lillronya skrev 2008-11-10 13:39:55 följande:
    Jag har inte så många och de jag har ska iväg i nästa omgång. Alla utom de turkosa me&i-byxorna.Anjelin får väl behålla sina rosa, tror jag....
    Vad du är duktig på att rensa Jag är inte lika duktig när det kommer till vissa saker tex suits och gamla Moloprint Och velourgrejen är ju att jag vill ha många färger så att man kan matcha om man vill!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2008-11-10 13:43:54 följande:
    Åhhh vad mycket fina kläder o barn i bt!Mais var ju supersöt i de nya idat kläderna. Och härlig nostalgi tripp det var där.
    Söt pussgumma du bidrog med Och superfin kombo men Molo och velour!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-11-10 14:01:59 följande:
    Ja den rosa är ju superfin! Mkt finare i färgen irl än på bilderna tycker jag!
    Haha- visst är det underbart att handla med 1 1/2 åringar Jag kan inte ens handla på Ica med Max utan att han trotsrullar på golvet för att han inte får äta maten på en gång! Och eftersom han inte vinner kampen så får hela affären höra hans protester innan han ger upp och vi kan gå till kassan
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-11-10 14:10:59 följande:
    Ja eller hur! Jag älskar att handla på Maxi hos oss, här finns en kundvagn med en bil där barnet kan sitta och styra, Milo sitter som ett ljus hela tiden. Fast OM denna bilen är upptaget, vilket den ju oftast är, så gråter han genom halva affären, säger brrrrum och kör med händerna Haha! Men sen kommer man till gratis bananerna och då är han glad igen
    Den där bilen är Max oxå galen i även om jag har svårt att styra den och för Max del borde det finnas bananstopp på flera ställen i butiken fast det skulle innebära att jag skulle äta en himla massa bananer eftersom han tvångsmatar alla i sin närhet
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-11-10 18:43:45 följande:
    Men hallå, visst är det så att på Tradera skapas ingen faktura om det inte överstiger 50 kr? Jag har inte fått nån faktura denna månaden men jag fick en påminnelse nu  På 28 kronor!
    Men hela Tradera ändras ju nu i samband med Betaversion så kanske ändras även fakturabestämmelserna
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Emmsan skrev 2008-11-10 20:04:29 följande:
    älskade pölsekärringar!!! min man står här nu o jag har LOVAT att fråga er en sak!!! han kommer att läsa svaren i de närmsta 3 minuternaidag har jag tömt tvättstugan o min älskade man fick för sej att räkna melkers suits!!!!!OK han har ... 28 st!!!! så till min mans fråga är hans fru NORMAL???????? han kräver ÄRLIGA svar hahahahahahaha *biter mej i läppen*
    Räknade alla husets suits igår och de som används nu är till antalet:24
    Sen ligger det 12 st på vänt i större storlekar
    Och 1 styck är på väg hem

Sen finns det ju dressar i velour och frotte men de räknas ju inte som suits

Fast min man anser inte mig vara riktigt frisk heller
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-10 20:09:31 följande:
    hej emmsans man din fru är galen!!! jag har bara 3 suits. har hon verkligen hela 28st?? vilken galenpanna
    *asg* Jo tack och jag är tvåkönad
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-10 20:13:13 följande:
    nämen vad roligt då kan ju du stå och kissa när du känner för det
    I know och skriva mitt namn i snön-roligt ju
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-10 20:53:37 följande:
    Å hur va de nu med med Katvigs nya velour brallor?? Va de små i strlk?  *småshoppar lite i smyg*
    Japp- man kan absolut gå upp i stl på dem framförallt med tanke på muddarna..Hade inte du hoppstopp
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11