Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Alltså vad tycker ni kan man ha den klänningen (bild i bt) nu? Typ med rosa body och strumpbyxor under.

• SmillaMilla
    Tjejtriss skrev 2008-11-17 12:15:12 följande:
    Åh, jag har också köpstopp. FETT köpstopp dessutom, som jag är halvbra på att hålla  Ska till Ullared om två veckor och ska försöka att inte handla nåt direkt innan dess.I veckan väntar jag hem den röd/cerise-randiga Katvig-klänningen till Stella och en flower-väpnarluva till Nora. Idag ska jag även hämta turkosblå Katvig-velourisar och en Me too-tunika till Nora Sen råkade jag beställa några snorbilliga reaplagg hos Krumelur igår Men NU är det stopp!
    Åh skall du till ullared samtidigt som mig? Skall dit den 29 novemeber, eller ja vad det nu blir för datum den helgen vid 1 advent.
  • SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2008-11-17 11:59:16 följande:
    Alltså vad tycker ni kan man ha den klänningen (bild i bt) nu? Typ med rosa body och strumpbyxor under.
    Vad tycker ni????
  • SmillaMilla
    Jen80 skrev 2008-11-17 13:05:34 följande:
    Underbara barn i BT . Lourdes: Åh, den overallen är ju sååå fin!! egentligen borde jag köpa en till Liam för jag vet inte om han kommer kunna ha sin nuvarande hela vintern. Men känns lite onödigt ifall han inte växer ur den . smillaMilla: poetry-klänningen är UNDERBAR!!! Så söt på henne, även om den är lite stor .
    he he ja den är stor. Känns som nattlinne så den hamnar längst bak i lådan ett tag till. Hon har ju massor utav klänningar.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-17 16:08:42 följande:
    Å springer in medans man fortfarande inte kastas ut!!! Massa fiiiiiina bilder i bildis, skriver ingen lång lista idag för den lär ändå bara försvinna innan jag hinner posta den
    he he som jag precis gjorde, men den försvann
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-17 16:14:36 följande:
    Å nä    snacka om irriterande detta är alltså!!  Va fin Svea va i Molo klänningen!! Supersöt!!
    ja eller hur, hata fl!

kollar auktionerna på t som snart går ut i stället

tack!

Superfin tjej i nya suiten och visst har hon fått mer hår! Blir snart dags för fläta
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-17 16:25:19 följande:
    Sjukt hoppingsugen e jag  har rensat ur en papperskasse kläder nu som goes å de får plats MASSA nytt i garderoben nu ju
    ha ha som jag då. mannen min åker till ungern på jobbresa i morgon så då skall jag shoppa
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2008-11-17 19:38:04 följande:
    Hej igen.Får se hur länge man kan vara här utan att bli utslängd Har precis nattat Liam, tänkte jag skulle måla ett varv till i gillestugan så fort han somnat.
    ja detta fl! Snacka om att man märker hur beroende man egentligen är
  • SmillaMilla

Någon som beställt från lillamax?
    Hur dras rabatten? Försökte bestäla tre molo plagg men inget dras ju bort.

• SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2008-11-17 20:13:49 följande:
    Någon som beställt från lillamax? Hur dras rabatten? Försökte bestäla tre molo plagg men inget dras ju bort.
    Snälla ingen????
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11