Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    agster skrev 2008-11-11 10:12:55 följande:
    ja, då ligger du ju lite efter mig Jag provade faktiskt en lammsuit (som pyjamas) i stl 92 på Hannes häromkvällen och han älskade den!! Trodde jag inte han skulle göra... Den var liiiite tajt i grenen och liiiite kort i armarna så han får nog inte ha den mer utan den får snällt sparas till lillebror. Men funderar på om jag kanske skulle köpa en liten suit i stl 98... FINNS det överhuvudtaget? Vilka märken i så fall? Någon som vet?
    Småfolk och Katvig finns i 98 i Danmark..Men Småfolks 98:or är mer som 92:or iaf de äldre kollektionerna
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-11 10:31:42 följande:
    Ok, alltså såna som bara har fast pris. Som man inte kan lägga ett lägre på?
    Stämmer inte..under fast pris fliken är var man måste kolla för att se köp-nu priset som inte längre syns på auktionssidan(jo givetvis inne i auktionen men inte i auktionslistan)
    Fortfarande kan man buda lägre
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-11 10:34:57 följande:
    Ok. Så vad är då skillnaden på fast pris och köp nu? *förvirrad*
    Skillnaden är samma som den varit hela tiden, köp-nu är som ett fast pris för den som har första tjing annars är det budgivning som vanligt. Direkt annons är enbart fast pris utan budgivning
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

Det har knasat en hel del med köp-nu funktionerna under reformationen av Tradera, jag har oxå märkt att på specifik sökning kommer inte köp-nu upp under fast pris men under kategorierna tex unisex 86/92 kommer köp-nu priserna upp under fliken fast pris

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

Emmsan: Fin liten sjukling i BT- får krya på sig 
    Och varje gång jag ser en liten söting blir mitt bebissug starkare

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    trunken81 skrev 2008-11-11 11:18:33 följande:
    åhhh vad typiskt :(Budade på denna....www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=7634...i sista minuten, men var tvungen att ta upp skruttan, och då blev jag såklart överbudad i slutsekunderna :( SNYYFT  Jag som suktat efter den såå läääänge
    Tråkigt... men nästa gång det dyker upp en likadan på T så lär du väl då ha ett tokhögt maxbud
    Det kommer garanterat fler så inte sörja alltför hårt
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-11 11:26:30 följande:
    Hallå igen girls.Har varit en runda på mitt jobb, en arbetskompis fick bebis för 5 veckor sen och hälsade på idag, såååå sjukt liten, kan verkligen inte komma ihåg att Liam varit sådär liten.Vad händer här då?
    Hej!
    Inte meeeera bebisprat..jag blir ju helt sjuk
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11