Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Quiet thoughts skrev 2008-11-11 11:37:28 följande:
    Jepp. Bruna äpplena....så fint. Gammal liten gubbe sen i myspyjamas
    Åhh modellen är såå mysig-Max har några Small Paul pyjamasar i den modellen- han ser så stor ut i dom

Fin shopping i BT- verktygen har superbra passform!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

Men nu upptäckte även jag Elraffs fraktkostnadFundersamFinns det några shoppar kvar som har fraktfritt?

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-11 11:44:59 följande:
    Inte av mina heller men det KAN ju hända. Äh, jag vet inte vad jag ska tro. Har inte satt omdöme än.
    Jag tycker du ska vänta med omdöme, ligga på säljaren om när,var paketet är postat, hur det ser ut och om hon skrivit avsändare..Anmäl till PTS och be henne göra det också
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-11 11:46:03 följande:
    Fick precis mail om att Babyshop har fraktfritt denna vecka Fast jag missade vad du är ute efter...
    Exakt vad jag är ute efter vet jag inte, bara att jag är lite småsugen på något och fraktfritt förstärker ju suget ytterligare någotOskyldig Fick faktiskt fina jeans från Gucce idag-supersnabb leverans- så egentligen borde jag låta bli
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-11 11:56:29 följande:
    Jag ligger på. Vad är PTS? Är det postens reklamation? Hon har själv sagt att hon ska kolla upp ang reklamation och återkomma. Mailade nyss och frågade om hon gjort det. Får se vad hon svarar. Hon har varit väldigt snabb i mail hitills. Så svårt det där med saker som försvinner.
    Här är PTS
    http://e-tjanster.pts.se/Asb/

Men det kan löna sig att ringa ditt postkontor och kolla oxå..kan ha fastnat där eller om du får avier så kan den ha tappat bort sig..
    Man kan även ringa till pts!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    J esssica skrev 2008-11-11 12:11:22 följande:
    Jag gör det vid köp över 400kr eller ibland vid mindre om det är nåt jag verkligen vill ha!
    Men det var någon som för ett tag sedan vars man hade skickat hockeybiljetter eller liknande (värda 2000)rekommenderat som givetvis blivit stulna..Ersättningen för det gick på 4 kr eller så för papperskostnadenFörvånad Jag litar inte på rekommenderat heller just därför att chansen att det norpas ökar för att man skickar ju oftast värdefulla grejer med rek..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-11 14:04:22 följande:
    ohh my vad fiiin! men varför bara strl s
    Just det..du älskar ju cirkus Kan ju alltid maila säljaren och fråga ifall det lurar ngn m hos henne- om du blev riktigt sugen alltså
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-11 14:07:31 följande:
    jaaa jag ÄLSKAR cirkus!!!!
    Ja då kommer du verkligen älska lagersalg till våren
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11