Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

ÖNadja skrev 2009-01-04 00:07:46 följande:
    Buttelina skrev 2009-01-03 23:58:50 följande: Ja har beställt en svart! =) ja beställde på enzokids, du då?Har du sett i bt att min efterlängtade Kik kid dress har kommit! Köpte den i 92, har inte hunnit prova den, men tippar på att E kan ha den till hösten.. =/ kan hända att man vågar sej på en 86 också.. =)
    den kik kiden ärjättefin! hade det funnits kvar en 92a så hade jag nog slagit till
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-04 01:30:28 följande:
    Men ååååh, hur sugen är inte jag nu då??
    men åhh köp!!! fyy så fin till pudlarna tex!! och en massa annat fint man har med gult i svårt att hitta gula byxor ju
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-04 01:33:29 följande:
    Jag har ju inga pengar Får inte in pengar förrän mina auktioner går ut.Sen finns den bara i 100...
    men låååna från matkontot sålänge 100 kommer passa snart! den röda är ju mycket större i strl. dessutom så kryper den lite i tvätten! vår svarta i strl 90 är snaaart för liten tror jag. tvättade den idag och den ser liten ut!
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-04 01:40:53 följande:
    Vilket matkonto? Sånt sysslar inte vi med. Däremot har de faktura men då blir den inte så mycket billigare. Åh, vad jag velar! Kan ju inte shoppa om jag inte har pengar. Egentligen... Vet du om Tjolla fått sin nu? Vet att Oii varit toksega med FL Lisas order.
    men det kontot som ni tar pengar ifrån när ni köper mat låtsas att shampoodlen är en stoor fin banan

jaaa dom har varit sega! tror inte tjolla fått sin! men du, fakturan kostar bara 20spänn

365kr inkl frakt och faktura!! mot tidigare 450+29!
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-04 01:41:48 följande:
    Hur många stod det att dem hade när du la din order?
    2 stog det och det uppdaterades DIREKT efter jag la ordern! så det finns bara en kvar
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-04 01:45:32 följande:
    Haha Vi har inget särskilt matkonto utan alla pengar på samma konto utom räkningarna.
    jamen ta från det då du har ju velat ha den ju!! (sorry att jag glömde tipsa dig Generad)
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-04 01:48:03 följande:
    Du drar ner mig i fördärvet kvinna! Nu skiter jag i om fleecen mot alla odds skulle finnas på Hippo Tur att jag fått ett till köp nu på T.
    haha ska du köpa shampoodlen?

Köp nu är bra
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-04 01:49:32 följande:
    Haha...det är TOMT! Men det tar aplång tid att uppdatera och låta köpet gå igenom nu. Var det så för dig med?
    nähä
    hmm nä det tog inte lång tid Fundersam
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-04 01:51:30 följande:
    Ja och det är någon jag känner som köpte också så det är bra.Ja, nu blir det Shampoodlen om nu bara ordern går igenom och slutar hänga sig. Jag ersätter den röda mot den gula Väntar ju in 800-900 minst från T i alla fall
    haha super ju vad jag är bra på att övertala hehe .
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-04 01:54:38 följande:
    Inte alls bra! Fast nu verkar det inte funka. Det kanske inte ÄR meningen att jag ska ha den trots allt!
    men joo, försök igen! ta ner sidan och gör om det. ibland blir det så för mig med.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11