Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-28 16:29:30 följande:
    Spojl
    tack men de fanns ju så klart inte kvar
  • SmillaMilla
    Rååsa Smurfen skrev 2008-10-28 18:06:07 följande:
    äntligen hemma åkte in akut i går vid 8 med ambulans med sonen som fick eleptiska kramp anfall för första gången  ,så hemskt att ser trodde han skulle dö ... och första gången jag sovit utan Tara och varit borta så länge från henne. Men nu är vi hemma och allt är bra .
    Åhhh fy vad jobbigt. Ep är alltid super jobbigt. Anton hade ju ep när han var liten, dock inga kramper men frånvaroattacker o de var super jobbigt. Skickar en kram!
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2008-10-28 18:52:45 följande:
    ok jag kollar
    Är det din lokala som säljer sådana lite annorlunda molosar?
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2008-10-28 18:54:17 följande:
    nä men de beställer till mig . fast förra gången var kanske sista gången... får se om det går igen
    åh vad kul! Finns det mycket som man inte vet om liksom?
  • SmillaMilla
    J esssica skrev 2008-10-28 18:57:35 följande:
    Haha en hel värld av molosar därute som vi inte sett
    ha ha ja det var min tanke Fast jag har ju i dag upptäckt de grå/rosa prickarna (utan gröna muddar).
    Buttelina skrev 2008-10-28 18:59:12 följande:
    haha det hade varit skooj
    trist
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2008-10-28 19:30:39 följande:
    VAr tog alla vägen?
    ha ha ja jag är här, tvingade sonen att städa sitt rum. men nu ligger han i säng istället
  • SmillaMilla

Loveliva: superfina barn i bt. Åhhh vad jag längtar tills fredag då svea skall få på sig sin molo prickbody. Den ligger i byrålådan men jag har bestämt att hon skall ha den på fredag och jag kommer inte hinna tvätta den igen innan dess. Sååå fin ju!

• SmillaMilla
    tinkerbell74 skrev 2008-10-28 21:07:52 följande:
    Smilla - Ja jag ville gärna ha byxorna också men de rusade iväg lite väl mkt i sista sekunderna.
    aha så det var så. jag missade helt auktionerna. minnet var inte på sin bästa sida i dag
  • SmillaMilla

åhhh massa fint molo i bt ser jag! När är lagersalgen?

vad tycker ni om sveas kombo i bt? för mycket?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11