• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

är det verkligen kl. 22...? Jag vill ju sova nu, men måste ju kolla luckan först...

• Nova76
    SmillaMilla skrev 2008-11-20 22:14:17 följande:
    Åhhhh. Stl S kan det passa svea som är 14 månader?
    har S på min 8 månaders och den sitter bra, han har nog litet huvud, 44,5 cm för ca 1månad sen
  • Nova76
    THEA och Grodan skrev 2008-11-20 22:14:52 följande:
    F**N jag han inte
    men oj, är de så poppis? Man kanske skulle lägga ut allt man har i lamm på T och tjäna riktiga storkovan!!
  • Nova76
    Tjollabolla skrev 2008-11-20 22:20:07 följande:
    Är lamm så poppis nu?? Vad gick lammsuiten för innan?
    en himla massa pengar, 372 kr!
  • Nova76
    Helle skrev 2008-11-21 16:26:11 följande:
    Men åhhh, den orangeröda suiten jag köpte från EST har en svart fläck på sig Kom idag med posten och var så fin i övrigt.Ang storlek (som jag såg att ni diskuterade förut) så tror jag nog att G kan ha den snart. Var en aning större än stjärndressen jag har i 74 som är lagom nu, men inte så megastor som jag befarade. Har inte provat den än med tanke på fläcken, men jag antar att det inte finns fler.
    vad trist! Den är ju verkligen kanonfin annars!!

Godkväll förresten!

Idag har vi fått hem lila overallen och den är såååå himla fin! Var inne på LLM innan idag och lämnade tillbaka den gröna plus att jag köpte pingvinmössor till killarna Lägger in bilder lite senare!
  • Nova76
    loveliva skrev 2008-11-21 19:19:01 följande:
    God kväll Är en extra stolt mamma idag Hilda står själv nu !!!!!!!!!!!  Stora tjejen.Agster -- Jätte fina killar du har Och fina kläder !!!!
    Tack

Förstår att du är stolt! Hur stor är din lilla tjej? J är 8 mån på söndag och han är inte så stor han heller, 7860 gram och 69 cm på BVC idag. Ganska skönt på ett sätt att ha de små lite längre tycker jag Bebistiden är ju så kort ändå!
  • Nova76
    Tjolla - superfina byxor!! Hade kanske varit något för H. Vet du vilka stl de gick upp till?
  • Nova76
    Smultronhjärta skrev 2008-11-21 19:44:46 följande:
    Lägger mig i lite..Name it mellanserien går upp till 98
    okidoki, då vet jag, tack!
  • Nova76
    Helle skrev 2008-11-21 18:52:20 följande:
    God kväll! Åhh, så det blev den lila i a f Åsso pingvinmössor också. De är sååå fina Ska bli kul att se bilderna.
    Ja, jag kunde inte låta bli mössorna... Det har frestats för mkt!!
  • Nova76
    Helle skrev 2008-11-21 20:08:15 följande:
    Agster - åh vilka fina killar. H verkar "fylla ut" sin mössa bättre än Philip gör. Vilken storlek tog du? Och J - hur söt är han. Storlek på hans mössa? Och storlek på huvud? Nu blev jag sugen på en sån till Gustav också Vad har du för overall till J i vinter?Loveliva - sötisHilda Vad duktig hon är nu. Lilla kikkan Tjolla - snygga byxor. Nåt sånt behöver jag också till P i jul.
    Tack Ja, han fyller nog ut den ganska bra, hihi! Han har nog stort huvud tror jag, vet dock inte måttet, men det är stl 98/104 på mössan i alla fall. Vad har Philip för stl i sin?
    Är riktigt nöjd med Molo overallen! Känns verkligen smidig och varm och Hannes stortrivdes ute i snön idag

Var på BVC idag så jag har färska mått på Jonathan. Huvudmåttet var 45,5 cm och mössan är stl 74/80 och sitter jättebra. Har en brun PO.P overall till J, samma som jag hade till Hannes. Den har varit kanon! Får se om den räcker hela vintern men det borde den göra tycker jag. Vad har du för overall till Gustav?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11