Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Helle skrev 2008-11-02 19:12:07 följande:
    Har ingen aning om vad som kan tänkas finnas där då jag aldrig varit på någon salg, men prislistan som jag kopierat härifrån tidigare kommer här prislista jag hittade på trendsales:Molo-priserneBaby t-shirt 75baby body 75baby natdragt m. lange ben 125baby bukser, tynd bomuld 75baby bukser kraftig kvalitet 150baby smækbuks 175baby sweat pr del 100baby kjole 150baby fleece 150baby fleece heldragt 200undertøj pr del 50logo t-shirts, sommertop 75T-shirts 125skjorter, skjortebluser 150sweatshirt pr del 150Fleece vest 150Fleece & sweaters 200Blazer 250Nederdele 150kjoler 200shorts 150natbukser 100bukser 200Prikket bukser - polka dot 100Gamacher, benvarmer 50Huer, halstørklæder, vanter 50Sommerjakker, anorak,termojakker 250uld jakker m/vante lommer 400vinterjakker 400Overtræksbuks 250flyverdragter 500
    Tusen tack!!!!
  • SmillaMilla

Har molo någon mer rolig tröja som kan passa de grå velour byxor med lång mudd? Alltså dem jag la in i bt.

• SmillaMilla
    gosmamman skrev 2008-11-02 19:46:05 följande:
    Gokväll ladies!jag har lagt lite bilder i bt, ni får gärna kommentera bild nr 4, vet inte om jag ska skicka den på T igen. Är den så stor att det ser ut som ett nattlinne? passar hon i gult?
    Jag tycker den är superfin! Ser inte alls ut som nattlinne! Passar ju superfint till t ex bruna leggins som du sa men även röda.

Fint namne bebisen skall få!!!
  • SmillaMilla
    Jen80 skrev 2008-11-02 19:48:00 följande:
    Söta du ! Ja, Ilon och Ava har nog haft ont i halsen, men det är ju inte så lätt för dem att säga nåt. Ava är jättehes nu och hostar lite. Ilon är snorig och äter dåligt, så han har säkert ont han också. Men Liam kunde inte ens dricka sin välling ikväll och DÅ har han ont. Han ville så gärna och sa att den skulle kallna lite, men även när den var kall så kunde han inte dricka den . Har prickar på kroppen som inte syns särskilt tydligt, men de är dock där så jag antar att det är scharlakansfeber. Har lite T-auktioner som går ut ikväll och det går väl ok. Inte super, men sen är det inga såna kläder som jag väntat mig mycket pengar för heller även om det är mycket danskt. Tråkiga är att man ska packa och sånt ikväll. Tråkiga sidan av T .
    men oj stackars Liam!!! Kan ni inte åka in nu akut?
  • SmillaMilla
    gosmamman skrev 2008-11-02 19:51:01 följande:
    Hmm, har inga röda men svamparna e liksom lite orangeröda så jag tror det blr svårt att hitta rätt nyans.Jag tycker också smilla är fint, tror jag har det på nån av mina tösers gamla "förslagslista" medans de låg i magen.
    aha vilken tur att jag inte köpt den då för jag hade velat matcha med me&i prickiga
  • SmillaMilla

Zvartaliljan: Är du här???

Eller någon som känner henne bra? Behöver lite info för en banköverföring. Please

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11