Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-10-30 14:47:51 följande:
    ja det tog bara 5 min för pappan att inse det komiska sen stog vi och skrattade och vår vita målarfärgsunge
    jag missade den bilden vill se så jag får nåt att skratta åt lite denna fruktansvärt gråa och tråkiga dag
  • melizza
    Buttelina skrev 2008-10-30 14:54:14 följande:
    tack Butte nu fick jag mig ett gott skratt...
    vad söt han är....busungen
  • melizza

nä nu ska jag dra till apoteket och till skoaffären för att leta vinterskor till skrutt

ha det!!!

CU later!!

• melizza
    loveliva skrev 2008-10-30 22:17:49 följande:
    www.trend2kids.dk/product.asp?product=2699www.trend2kids.dk/product.asp känner ett STARKT behov av dessa två !!!!!!
    jättefina vill med ha men nu är det verkligen shoppingstop
    skulle köpa vinterskor idag men hittade inte nånting så jag fick sätta mig och leta på nätet och då blev det två par *ha ha* och när jag var på torget så råkade jag köpa en klänning, ett par leggings och en kofta från Gina T så nu är det verkligen stop för mig.
  • melizza
    Harley skrev 2008-10-31 11:22:35 följande:
    Cayennes dagisfoto i BT. Hon ser lite ledsen ut, men åååå vad korten värmer ett fruset mammahjärta
    jättesöt tjej du har och vilken fin molotröja med....fyller på i önskelistan nu när det är shopping stopp
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2008-10-31 12:35:36 följande:
    Bra- nu har vi en deal du och jag- två av varje oavsett print bara det är 92or så byter vi hög med varandra därinne sen Jag eller sonen har några suits, gubben räknade dem åt mig igår efter att ytterligare en damp ner i lådan Visade sig vara nr 30 som fick äran att bo här..Sen har vi några velourdressar, lite frotte och annat smått och gott Men jag kan inte rensa- alla är så fina ferrarisar,kossor,spitfire,uttrar, lamm,vattenfall..HUR rensar man? Tips ngn?
    ååå shit vad många.....vill med att min dotter ska ha suits *gråter*
  • melizza
    Buttelina skrev 2008-10-31 12:45:37 följande:
    ohh ja jag har nog en hel del suits i tvätten också min gubbe bryr sig inte ens längre. han tycker bara jag är knäpp helt enkelt
    han kanske skulle kunna lära min gubbe det med att inte bry sig menar jag *ha ha*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11