Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

lillronja fina bilder i bt  lammtröjan med knapp är såå fin  tror den skulle var fin med katvig velour byxor ..  så fort jag ser nått fint börja jag tänka olika kombi Glad

• Rååsa Smurfen

har den blivet överbelastad av all molo  kanske , men trist händer ju hela tiden nu att våra trådar försvinnerLedsen

• Rååsa Smurfen

jag bjöd på en auktion i dag som jag vann och några timmar senare när jag kikade efter vinnar mail så såg att auktionen fortsatt ,fast den var avslutad  Förvånad Fundersam nu tar den slut i morgon ,kl 14.53 samma klock slag  som den tog slut i dag .
    Fick dock inget vinnar mail , men det stog 100 %  avslutad auktion ,jag bjöd ca 30 min innan avslut ,har mailat tradera nu ,detta har aldrig hänt innan

• Rååsa Smurfen

jag har till och med mailet kvar  om snart avslutad auktion  som kommer 1 timme innan avslut,jag fattar ingetingFundersam

• Rååsa Smurfen

tänk om man ninja något som man tror avslutas ,sen så plötsligt startar den igen på samma pris som den avslutades och tar slut dagen efter .
    Nu blev jag besviken då jag trodde jag vann ett par extra vinter skor till sonen ,hann till och med säga det till han Gråter

• Rååsa Smurfen
    Jen80 skrev 2008-11-07 00:39:57 följande:
    NU somnade Ilon!!!!!!!!!!! Usch, jag måste verkligen i säng nu.... Blir en jobbig, men rolig dag imorgon... fast jag börjar undra va sjutton vi har åkt så här långt för Molo. Är ju ingen gammal Molo-fantast, utan föredrar den nya kollektionen. Men men, nu är vi här !
    finns mycket gammal fint  ,jag vill tex har orkide bodysuiten till Tara Glad
  • Rååsa Smurfen
    Rååsa Smurfen skrev 2008-11-07 00:45:38 följande:
    finns mycket gammal fint  ,jag vill tex har orkide bodysuiten till Tara
    så ser du den i 92 så tänk på mig Flört jag hade först tänkt åka var ju på förra men ville inte pga av sonens hemska  elepiska kramper ,han har haft 3 st nu i veckan Gråter tror dock nu att de berodde på krock av mediciner så hoppas och ber att de inte kommer mera
  • Rååsa Smurfen
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-07 00:47:03 följande:
    Isch får SÅ nattpigga barn, Happy shopping
    den avslutades  jag bjöd ca 30 min innan avslut kollade sedan upp den ca 1 timme efter då stod den avslutad med mig som vinnare , senare under kvällen så kollade jag mailen  för att se om jag fått något vinnar mail ,såg då att jag fått mail att jag blevet över bjuden Förvånad kl 16.50 fast auktionen tog slut kl 14.53 Förvånad i dag nu står det att den avslutas samma tid fast i morgon ??.Har mailet kvar på utskicket från minnes listan 1 timme innan avslut ,som jag vidarbefodrade till tradera .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11