Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Bubblan: 17 stänger de men vi kan ju åka hem tidigare

• J esssica

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 11:14:25 följande:

Aaa... x2000 från Malmö kan jag ju ta förresten 15.14 eller 17.14..Va tror ni tjejer? Vilken tid satsar ni på att åka hemåt? Å hur lång tid kan det ta från lagersalg till malmö C med bilen?
    17,14 tror jag blir bäst då slipper vi stressa.
  • J esssica

Rååsa Smurfen skrev 2008-10-29 11:18:55 följande:

japp på förra var det jätte lugnt åh jag fundera vill ju åka dit ..
    Vart bor du?
  • J esssica
    ängeln83 skrev 2008-10-29 11:15:02 följande:
    Jag kom just på en sak, sambons jobb kör med lastbilar till Malmö, så jag tänkte kolla ifall jag kan åka med en på fredagen till Malmö, o så sova där. O sen ska sambon åka till Malmö på lördag morgon o sen kan jag åka med honom hem på eftermiddagen.
    Men ska du sova med oss och så går vi på säljen ihop?
  • J esssica

Bubblan: jadå så långt har vi inte Vad kan det ta typ 5 timmar från malmö. Men jag skriver till henne vilken tid hon tkr

• J esssica

Men tjejer ska vi boka hotel och fixa klart allt idag? Är ju kanske lika bra så att vi vet att vi har rum. harley skulle höra ifall underbara skatt skulle med, så kan vi ju fixa klart sen och bubblan kan boka biljetter.

• J esssica

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 11:28:01 följande:

Oki..  jag inboxar min MSN så kanske vi kan höras där sen.. Lite lättare
    Gör det
  • J esssica

Rååsa Smurfen skrev 2008-10-29 11:41:03 följande:

karlshamn
    Du kan ju alltid ta dig till jönköping och hänga på oss
  • J esssica
    Tjollabolla skrev 2008-10-29 12:27:09 följande:
    Hmm favorit i repis? Jag är sååå nära att beställa Kameleontdressen åt Milo nu... Ska jag ta 98? Han ska ju fotas på dagis nästa vecka (bara gruppkort) visst hade den verkligen varit MILO då... ?
    Vi har kanske en plats i bilen. Beror på om fantastiska skatt skulle med eller inte.
  • J esssica

J esssica skrev 2008-10-29 12:34:06 följande:

Vi har kanske en plats i bilen. Beror på om fantastiska skatt skulle med eller inte.
    Såg nu att du jobbade ändå va synd
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11