Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-12-11 10:22:12 följande:

Jag har aldrig ringt. Har tom lagt in det i min personliga info att jag inte jagar folk. Men kan du inte sms:a så om du tycker det känns olustigt att ringa? När skulle denna ha betalat? När gick auktionen ut?En fråga. Vi var ju på möte igår på Noels dagis och de ville gärna att vi har regnbyxor att dra på overallen med tanke på den svenska vintern. Vi har ett par regnbrallor från LIndex hemma men måste kanske köpa lite större då de ska gå utanpå overallen. Nu till frågan...brukar ni även ha regnjacka över overallen? Det räcker väl med byxor? Det är ju mest för att skydda mot vätan när de sitter i pölar osv. Tips på regnbrallor mottages tacksamt!
    Det har hänt att de sat på Kevin regnbyxor utanpå overallen men aldrig regnjacka vad jag har sett. Egentligen tycker jag det är onödigt med regnbyxor utanpå har man en bra vinteroverall så står den emot slask.
  • J esssica

Nova76 skrev 2008-12-11 10:14:01 följande:

Ska jag ringa min KÖP NU köpare som inte hört av sig via mail eller betalat trots två påminnelser?? Gillar inte att ringa köpare...brukar ni göra det?
    Nä tycker jag inte. Tycker du gjort allt du kan när du gett två påminnelser. Ge neg och lägg ut igen.
  • J esssica

melizza skrev 2008-12-11 10:47:28 följande:

hur gör ni för att skriva det där som är under nicknamet?? måste man vara plusare eller vart ställer man in det?
    Jag har inget plus men jag hittar inte heller kollat ÖVERALLT vet inte ens hur texten som är där kom dit
  • J esssica

Quiet thoughts skrev 2008-12-11 10:47:30 följande:

Nu är bambiklänningen från småfolk betald och jag kan börja vänta på post.Tror jag måste sälja något snart är ett tag till "lönen" kommer. Jag får in pengarna 23 december... och nu försvann visst ett par hundra kronor igen
    bb 19:e
  • J esssica

Nova76 skrev 2008-12-11 10:50:48 följande:

uppe till höger står STATUS, klicka där så kan man skriva i
    Händer inget när jag klickar där
  • J esssica

melizza skrev 2008-12-11 10:51:29 följande:

trodde du skulle testa lite eller nåt eftersom det står ju lite kaiko hos dig
    Det är jättestörande Vill ju ha boooort det!!
  • J esssica

Nova76 skrev 2008-12-11 10:53:56 följande:

när jag klickar där så kommer det upp en ruta där jag kan skriva i text, konstigt
    Det gör det inte här
  • J esssica

Nova76 skrev 2008-12-11 10:55:59 följande:

men det har ju kommit dit på något sätt... kanske någon annan har bättre koll vad du ska göra.
    Jag tror att det är Linnea som knappat och fått dit det, hon är smartare än jag verkar det som
  • J esssica

melizza skrev 2008-12-11 10:57:28 följande:

har du plus då eller?
    Men jag har inte plus och mitt bladder visas.
  • J esssica

Quiet thoughts skrev 2008-12-11 10:59:21 följande:

i sverige men inte på Åland
    aha just det du bor ju där. Synd
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11