Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Ni med lite koll hur lång tid tar det från salgen till malmö när man ska hem?

• J esssica
    loveliva skrev 2008-10-29 12:47:37 följande:
    babyclothes har ju en del gammalt
    du har väl vart på salgen? Hur lång tid tar det hemåt?
  • J esssica
    tinkerbell74 skrev 2008-10-29 12:47:03 följande:
    Någon som vill kika efter kaniner åt mig så skulle jag bli såååå glad! *blinkar bedjande med ögonen*
    Jag kan om du vill
  • J esssica
    tinkerbell74 skrev 2008-10-29 13:04:34 följande:
    J esssica - Kan du!!! Jag plingar lite i din inbox ikväll då. Nu måååste jag packa T paket. *tråkigt*
    Gör det
  • J esssica

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 13:16:20 följande:

Här ser du hur stor den är  
    Sååå himlans fiin!!
  • J esssica
    ängeln83 skrev 2008-10-29 13:29:43 följande:
    Hum, verkar ju passa på längden iaf, men frågan är ju hur det blir på bredden, tycker lixom att Katvigs sitter helt perfa på honom, han har ju ingen mage direkt, men Ida e väl också ganska tunn va?Tråkigt nog så börjar lurv overallen strama i grenen på Liam nu, han kan bara ha tunna byxor under annars skär den in som sjuttsingen
    Kevvan är oxå smal men jag tycker molos suits sitter bra på honom
  • J esssica
    Tynne skrev 2008-10-29 15:03:45 följande:
    Hur är Katvig tröjorna i storlek nu?
    Normala tkr jag
  • J esssica
    Helle skrev 2008-10-29 15:17:05 följande:
    Oj, nu har jag skummat igen såå många sidor av Molo lagersalg hysteri O nu när jag tänkte skriva lite så verkar ingen va här.... min vanliga tur att när jag är här är ingen här
    Du ska inte hänga på?
  • J esssica
    lillronya skrev 2008-10-29 15:22:19 följande:
    Jisses vilke lagersalghysteri det verkar vara. Jag orkar inte ens läsa ikapp.Vilka ska dit och är det nån som kör förbi mej längs E4an eller så så liftar jag gärna.
    Tror vi har en plats på lördag. Det är harley som kör så gb:a henne om du vill med
  • J esssica
    Helle skrev 2008-10-29 15:29:53 följande:
    Hade ju varit superkul, men jag kan inte lämna G hemma än. Han tar ju inte flaskan och mina bröst skulle explodera
    Ah va synd Men nästa gång kan du ju haka på
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11