Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-12-12 21:59:39 följande:
    jamen visst är det så fast jag fick allt för 650kr
    Åhh trevligt Grattis
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-12-13 08:47:31 följande:
    Halv tre!?!? Då sov jag som bäst! Sitter å klurar på en röd shampoodle nu oxå.. fick en bra förklaring av HemmaHosSofi i kalender tråden: "Ja precis. Ta 3 stl delat på priset och sedan på 2 (för två plagg) = ~49kr!!! Va det är ju ingenting!"
    Kööööööööööp Jag beställde precis enCool
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-12-13 10:05:18 följande:
    Så, en röd beställd
    Hihi det går ju inte låta bli Men den röda är supersnygg, har väntat på den i kalendrarna och extra nedsatt just på den tackar man för  
  • Smultronhjärta
    Plummy skrev 2008-12-13 18:44:26 följande:
    God kväll!Börjar med att gratta Jessie på 1 års dagen! Hoppas dagen varit bra.Massvis med fina barn i bt, som vanligt!Jo.. letar Molos röd/vita prickbody på rea, nå'n som sett den?
    Poppilopp har iaf haft den på rea...Väldigt få shoppar som har många stl kvar av denna populära body! Men Rackamaja har den iaf, likaså Matador och Eleraff
  • Smultronhjärta
    Nova76 skrev 2008-12-13 19:07:26 följande:
    Godkväll i tråden!Jag köpte visst också en röd Shampoodle dress igår. Har en orange och den är så mysig och H gillar den skarpt (dock inte sambon men det struntar vi i )"Usch" jag har hittat lite billigare Nova Star jeans (300 kr) som jag är sugen på men frakten är 70 kr, blä.... Får nästan köpa 2 par för att det ska kännas ok, kan inte bestämma mig... Nikki - Fina i BT på er och födelsedagsbarnet
    Tycker du ska köpa två par...Visst att de är dyra men jag vet nästan ingen som ångrat sina NS-köp- underbara byxor
  • Smultronhjärta
    Nova76 skrev 2008-12-13 19:36:33 följande:
    jag blev helt såld idag faktiskt, för att fortsätta på OT-spåret, Hade två par när H var mindre, kanske för 1½ år sen men de var tokstela, supersmala i midjan och ja, de fick inte stanna länge. Men de har kanske ändrat modellerna lite nu
    Japp vissa modeller var väldigt stela i i början för några år sen(men mjuknar med tiden) framförallt de mörka med cammo på bakfickan... Min nya favvo är raw denim- mjuka och supersnygga! Så vad väntar du på?? Köööööööööööp
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2008-12-13 19:42:32 följande:
    Japp vissa modeller var väldigt stela i i början för några år sen(men mjuknar med tiden) framförallt de mörka med cammo på bakfickan... Min nya favvo är raw denim- mjuka och supersnygga! Så vad väntar du på?? Köööööööööööp
    Menar då Denim raw light- superfina
  • Smultronhjärta
    Nova76 skrev 2008-12-13 19:56:18 följande:
    har du någon bild i ditt galleri?
    Nope-har ju inte det Men denim raw light är de utan röda sömmar med mörkblå muddar..
    Har denim raw red oxå men gillar ändå lighten bättre Båda är dock lika mjuka enligt mig!
  • Smultronhjärta
    Nova76 skrev 2008-12-13 20:00:01 följande:
    det blidde två par för mig, eller ja, för H då  Raw red och Army winter + en scooter tröja köpte du nåt?
    Armysarna är absoluta favvobyxorna här! Max har två par och ett par på vänt
    Bra köp- du kommer inte ångra dig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11