Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Rabattkodstråden - del3!

Hallontårta skrev 2008-11-20 08:27:28 följande:
    Ja det skulle den, den fungerar inte för mig heller. :(
    inte mig heller, så ireteradnde! dessutom så försvann alla koder som jag lagt till o som funkade när jag tog fortsätt för att komma till nästa sida i kassan...TRÖTT jag blir!!!!!!!!!
    ~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • AochJsMamma
    ikve skrev 2008-11-20 09:19:34 följande:
    Har testat med det också, står bara samma sak: Promokod ej registrerad
    samma här, funkar inte. Och nu blev det samma sak igen, hade registrerat rabatter o så försvinner de i nästa steg...lägger ner nu, går till butik istället. Fick ju en kupong i brevlådan igår, alltid nåt.
  • AochJsMamma

Japp hela baby o barn sortimentet, var där idag o det hänger skyltar om det överallt! Kalas!

• AochJsMamma
    manick skrev 2008-11-20 22:23:56 följande:
    Ojdå Här ska schoppas Imorgon!Men det var inte på rean då som det var tag 3 betala FÖR 2 ELLER?
    Nope, som Tjej 83 skrev så var det på precis ALLT på baby o barn, kläder, strumpor, pyjamasar, ytterkläder, you name it! Blev ta 3 betala för 2 o sen en 31% på yttreligare en sak. Hade velat köpa mer men behöver egnetligen inga mer kläder till A, vi har MKT! (Älskar ju o shoppa...Generad)
  • AochJsMamma

Jag har använt moccasin koden, för ett par veckor sen..men den var ju samma som gratis sockor koden, så frågan är aom inte det bara var ett temporärt fel att det funkade...vet inte, bara spekulerar.

Lugnåsbo: precis, man fick köpa en sak till..dvs jag tog 3 saker för 69 kr varav de drog av en av dem, plus att jag tog en pyjamas för 99kr som de drog 30% kupong på...frågade om man kunde kombinera men de sa nej.

• AochJsMamma
    Hallontårta skrev 2008-11-24 07:12:29 följande:
    Jag har beställt vanliga kort från fujidirekt flera gånger och blivit lika nöjd varje gång. De har julkort också för ca. 4kr/st och det finns en länk för fraktfritt i rabattlistan. Om du är intresserad.
    är såååååå nöjd med mina julkort därifrån, fick dem häromdagen o de är kanonfina, jättebra kvalitet! rekommenderas!
  • AochJsMamma
    solstråle07 skrev 2008-12-16 21:22:42 följande:
    Måste bara berätta att jag beställde fotoalmanackor- & blev såå missnöjd Beställde i år från extra film, men ingen kvalite alls på bilderna. Redigerade röda ögon & allt + att det var fina kort- men många blev suddiga fast dom egentligen är bra, + att röda ögon var kvar. Tråkigt.. Förra året tog jag önskefoto- mycket bättre- & större oxå. Ingen mer extra film här inte iaf, känns som dom bara hastat iväg dom i julstressen

tycker du ska reklamera dem! Jah var oxå jättemissnöjd med alla våra semesterbilder förra året, var grunliga lixom trots att jag tycker att de var fina på datorn i skärpa. Jag reklamerade dem aldrig men önskar att jag gjorde det, var ändå foton för nästan 400 pix. Kör bara med Fuji nu och är supernöjd varje gång!

MarrebarreW skrev 2008-12-16 17:50:31 följande:
    Har lagt till 50% på valfri vara på Lindex i listan...
    jag som precis skickat iväg en beställning...*mutter* Man kan inte komplettera va, då blir det väl som ny beställning me ny avgift eller..nån som vet?
  • AochJsMamma
    Trolletmilla skrev 2008-12-16 21:40:02 följande:
    EllieGBG: Kan ju glädja dig med att det inte fanns nån internetkod på erbjudandet så den verkar bara gälla i butik.
    haha ja det glädr mig sukt nog faktiskt! Här skall det shoppas! Tack!
  • AochJsMamma
    sarismaris skrev 2008-12-17 08:34:27 följande:
    Funkar nog, tror inte dom har nån koll på att du använt den förrut
    tror jag oxå att den gör,. brukar ju alltid funka annars...
  • AochJsMamma
    sarismaris skrev 2009-01-15 17:35:04 följande:
    Ingen som fått rabattkupong från Lindex idag??
    ooohhh det hade jag oxå velat ha....30% på baby/barn vore kanon nu när jag måste köpa ny overall till sonen som växt-spurtat...

Pampers rabattkupongen som ni nämnde ovan är ingen man kan lägga in o skriva ut väl? *hoppas*
  • AochJsMamma

Någon som har fått värdekupongen som har lust att lägga in en länk till den så att man kan skriva ut, så som vi gjorde i somras? Kyss Hade gärna gjort det, men har inte fått någon denna gång. Om den dyker upp till slut på mail så gör jag det givetvis! Mwn än har ingen kommit...

• AochJsMamma
    Betty2 skrev 2009-01-19 21:53:10 följande:
    EllieGBG: Jag har bara fått per post, så tyvärr har jag ingen länk. Jag får ALDRIG erbjudanden via mejl eller sms och blir lika förbannad varje gång! (Har anmält typ 1000 ggr att jag vill ha erbjudanden på alla sätt, men får ändå bara via post, ibland...)
    Tack ändå!!! För mig är det jätteolika! Ibland mail, ibland post..denna gången inte alls! ÄN hoppas jag... Om jag får via mail imorgon så lägger jag ut kupongen asap! Märkligt det där, min mamma har likadant som dig, alltså att hon inet får per mail trots att det tydligt är ikryssat på hennes sida på Lindex etc..
  • AochJsMamma

Hej hej! Fick sms:et idag, har inte betalkort.  Fyndade en massa fint till sonen, ord pris ca 1200, betalade 350 pix- som hittat! Var tvungen att visa sms:et i kassan på ena Lindex men det räckte med kortet i den andra butiken, verkr bero på vem som råkar stå i kassan!

Ingen 50 kr värdecheck här än dock...DET är jag ledsen för, så mkt som jag handlar på Lindex...

• AochJsMamma
    Ms Ms Kanga skrev 2009-01-22 19:53:51 följande:
    jag har använt 1 som jag fick i posten och en som jag printa vid olika tillfällen, det går hur bra som helst.
    du menar att du skrivit ut flera stycken och använt vid flera tillfällen? Jag tänkte nämligen göra så, har gjort det förr, men nu så har de ju lagt till endast en gång per medlem så jag visste inet om jag vågade...
  • AochJsMamma

jag hittade oxå en fleecefodrad regnjacka till sonen idag, ljusblå o såååå fin..halva reapriset 100kr o så en 50kr kupong...så 50 kr! *glad*

ang kuponger så ser de säkert att man använt flera, men de borde ha mer att göra än att sitta o kolla hur många folk använt eller? hoppas jag...

• AochJsMamma
    Jenna82 skrev 2009-01-25 19:52:38 följande:
    Tror att de reade ut den för att det var den sista, men vet inte...har inte sett några regnisar på rea inne i stan. Detta var ute i Kållered. Hur som helst, é supernöjd.
  • AochJsMamma

Nån som vet om nån av Ellos koderna går att använda på elektronik? Ska köpa en plattång till min syster i födelsedagspresent, o den var ju å attans dyr!

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!