Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Rabattkodstråden - del3!

New mum skrev 2008-11-21 19:17:36 följande:
    är det nån som har bra rabatt på canvas tavlor? Vill göra en sådan med sonen foto..ge till föräldrarna i julklapp..hehe..
    Inlägg 235
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    New mum skrev 2008-11-21 19:20:26 följande:
    fast det fanns någon annan rabatt innan..hittar inte den..typ 2 betala för en..
    Den gick ut för några veckor sedan..jag kastade nämligen iväg min beställning sista dagen.
    Detta erbjudandet med 25% kom på mailen idag
  • Smultronhjärta
    maggan75 skrev 2008-11-24 21:00:34 följande:
    Är det ngn som vet rabatt koden till extrafilm där man fick vartannat julkort gratis??
    Den koden gick ut igår tyvärr..
  • Smultronhjärta
    Moonis skrev 2008-12-17 11:49:29 följande:
    Kan tipsa om att rean har tjuvstartat på lindex onlineshop nu. Men tyckte inte det va jätte mycket nytt.
    Nope tycker inte heller att det var så mkt där- men jag hittade en massa billiga underkläder
  • Smultronhjärta
    MarrebarreW skrev 2008-12-18 10:30:01 följande:
    Vad menar Lindex med att man använt fler kuponger än vad man fått utskickat? Står det någonstans att det är personliga? Om min kompis får en kupong på 50 % men hon vill inte utnyttja denna, får då inte jag använda den menar de?Sen verkar det ju faktsikt vara så att kunder som INTE handlar så mycket får mer kuponger och erbjudande. För att locka dem att handla??
    Stämmer inte i mitt fall- handlar (för) mkt och och får så gott som alla utskick

Men jag tror nog att man kan använda kuponger i butik flera ggr, har jag gjort många ggr
  • Smultronhjärta
    puh fantast skrev 2008-12-19 12:57:35 följande:
    Angående Lindex: registreras inte rabattkuponger på kortet när man handlar med de? Så att de ser att man redan använt en. Använder gärna flera 50% kuponger, men är rädd att åka dit.
    Klart de kan kolla upp det men vad ska de göra åt det? Jag handlar ju trots allt av dem istället för konkurrenterna och jag handlar bra mkt mer totalt sett tack vare kuponger/utskick
  • Smultronhjärta
    puh fantast skrev 2009-01-21 13:23:31 följande:
    Har ni fått den på mailen?Jag får aldrig nå´t från lindex via mail och har inte ens fått den i postlådan denna gång?
    Japp- fick den på mailen idag
  • Smultronhjärta
    puh fantast skrev 2009-01-21 13:32:45 följande:
    Har du fått i postlådan oxå?Hur gör man för att få via mail, måste man ha betalkort?
    Har inte fått ngn med posten(även om jag brukar få det) Jag har inte betalkort men jag har däremot anmält min mailadress på mina sidor på Lindex.se
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!