Liten och jag skrev 2008-12-17 16:15:51 följande:
Blää för LINDEX kundtjänst!!Jag mailade o frågade varför inte alla medlemmar verkar få samma rabatter, fast man är registrerad och "aktiv" kund. Jag frågade även om den senaste kupongen på 50% på valfri vara, då jag inte fått den. Detta fick jag till svar från deras kundtjänst..."Dessvärre går inte alla kuponger ut till alla våra kunder och det ser tyvärr inte ut som om just den här kupongen tyvärr inte gått ut till dig.Men jag ser att du använt fler kuponger det senaste halvåret3 köp i Dec1 köp i Nov1 köp i Okt4 köp i Sept6 köp i AugDetta är fler kuponger än vad Lindex har skickat ut Så jag ser tyvärr inte att vi inte belönar trogna kunder".Vad menas med det svaret egentligen? Jag har inte använt kuponger på alla dessa köp - jag är en av de som inte vågar "fuska".. Jag har alltså bara använt äkta kuponger som kommit med post, men
iofs även handlat onmline med kod. Men menar de att det är fel eller vad? Jag känner mig faktiskt lite kränkt..
Men gud vad fräckt! Jag kan medvilligt erkänt att jag använt flera 50-kr tex som jag hittat via FL

. Men om det var så att de inte gällde mig så får de gärna skriva det och neka mig i kassan, men att bokföra alla mina rabattkuponger och sen vända det emot en är faktiskt ganska fult. Det jag köper med rabattkoder/kuponger är sånt som jag i regel annars inte hade köpt så det ger dem ju ändå en merförsäljning! Vi snackar stor kedja med stora marginaler här...