Inlägg från: Mimmi69 |Visa alla inlägg
  • Mimmi69

Rabattkodstråden - del3!

Kan man använda flera Lindex 30% rabattkuponger vid ett och samma köp i affär? På olika plagg alltså. Eller kan man inte "ha fått" flera kuponger när man är medlem?

• Mimmi69

Kan man inte handla Fem myror strumbyxor och få underklädesrabatten? Provade att lägga till ett par vanliga strumpor också men inte det heller funkar? Fick doch 30% på barnkläder och 50 när jag handlar för över 200 kr.

• Mimmi69
    Mimmi69 skrev 2008-11-25 22:04:07 följande:
    Kan man inte handla Fem myror strumbyxor och få underklädesrabatten? Provade att lägga till ett par vanliga strumpor också men inte det heller funkar? Fick doch 30% på barnkläder och 50 när jag handlar för över 200 kr.
    Om det inte funkar, kan man göra flera olika beställningar för att få alla rabatter och bara betala 19 kr? Kan ju tjäna på att göra flera beställningar och utnyttja rabatterna.
  • Mimmi69

När man ska beställa från Lindex på nätet går det då inte att kombinera "50kr rabatt på köp över 200" och den nya 50kr-kupongen? Står ju ingenstans att de inte går att kombinera med andra erbjudanden.

• Mimmi69

puh fantast skrev 2009-01-24 21:48:01 följande:

Drumle: du har inte använt "50kr rabatt vid köp över 200" nån gång förut? För mig gick den bara att använda en gång.
    Kommer inte ihåg, men jag beställde tidigare och det kan ju hända att den gick då.
    Tack vare familjeliv så får man ju så himla bra rabatter så det är ju bara att shoppa på
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!