Inlägg från: Betty2 |Visa alla inlägg
  • Betty2

Rabattkodstråden - del3!

Prommis: Jag har köpt en liknande sko/fot-mätsticka på Wedins skor.

• Betty2

Jag har frågat tidigare angående tips på billig/bra väggkalender, och fick en hel del svar. Nu har jag dock en lite mer specifik fråga. Jag har nu beställt en kalender till mina föräldrar från fujidirekt och är väldigt nöjd med den, bortsett från att den här helt i glansigt fotopapper. Det blir alltså lite svårt att skriva i kalenderdelen när det är sådant papper. Har ni något tips på annat ställe med fina kalendrar där kalenderdelen är i vanligt papper (fast gärna lite tjockare så klart, så den blir stadig)? Jag vet att det finns, men vet inte var... Och nu är det dags att beställa till svärföräldrarna.

• Betty2

Glad o Lycklig: Tack för tipset. Och tack första som håller med.

• Betty2

Har skrivit i Lindex-tråden om dagens värdecheck (och internetkod). Hinner inte leta upp listan med rabatter nu och lägga in den men om någon annan vill och kan får ni gärna lägga in den i listan. Ha en bra dag, dags att åka o jobba nu...

• Betty2

EllieGBG: Jag har bara fått per post, så tyvärr har jag ingen länk. Jag får ALDRIG erbjudanden via mejl eller sms och blir lika förbannad varje gång! (Har anmält typ 1000 ggr att jag vill ha erbjudanden på alla sätt, men får ändå bara via post, ibland...)

• Betty2

Jag ringde kundtjänst för att fråga igen varför jag aldrig får sms (kolla så att det inte låg i fel format eller liknande). Då visade det sig att de hade lagt in fel telefonnummer! (686 i stället för 868 på slutet)
    Det står rätt på deras hemsida, och alla sms-aviseringar när jag beställer från webshoppen funkar, men tydligen är det 2 olika system... Dvs numret som används när de sms:ar ut erbjudanden ligger på något annat ställe i deras datasystem och där var det fel. Fast jag har ändå inte fått något sms i dag (hon ändrade så klart till rätt nummer när jag ringde) så jag känner mig fortfarande tveksam till om det verkligen kommer funka nu... Detta var 3:e gången jag kontaktade dem om just detta problem. Får se om det går att handla billigt utan sms i morgon. *Suck*

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!