Inlägg från: Xgirl83 |Visa alla inlägg
  • Xgirl83

Rabattkodstråden - del3!

Mamma Lindas skrev 2008-11-26 15:22:54 följande:

Hejsan en liten fråga den koden till halens, skulle använda den nu den på 25 % på hela ordervärdet det fungerar inte. Hur ska ja göra för att använda den ringde o skulle beställa ( ett wii fit) då gällde den inte på grund av att de va elektronik samt att de va inte "min kod" någon som kan hjälpa mig
    Ja det är ju precis som de säger...den gäller inte på elektronik. Brukar gälla kläder och hemtextil och sånt. Sen kan de ju också vara det att det inte är din kod, men jag tror bara det är nåt de säger. Tror de fungerar för alla.
  • Xgirl83

Ingen rabattkod men ändå ett bra tips kanske:

www.dunderbutiken.se har en massa rea nu gäller tom söndagen den 30 november 24.00.

70% - Esprit kläder
    50%- Tommy Hilfiger, Paul Frank, alla ytterkläder, rengnkläder & skor, Åkpåsarna Baby- och Buggy Snuggle
    20% -resten av sortimentet

• Xgirl83
    passau skrev 2008-12-02 14:07:21 följande:
    någon som vet var lindex har lagt sin rea? hittar den inte...
    Gå in på Outlet längst upp till höger på sidan. Den syns knappt!
  • Xgirl83

puh fantast skrev 2008-12-08 08:36:38 följande:

Är det ingen dagens vara på Lindex.se idag?
    Nån sa att det inte skulle vara fler sådana erbjudanden nu.
  • Xgirl83

Tezz79 skrev 2008-12-15 16:37:09 följande:

Jag får inte lindexkoden 25% på ett helt köp att fungera?! Den ska ju gälla tills den 16/12!!
    Vad konstigt! Du får nog ringa Lindex kundtjänst om det, kan ju vara nåt fel på den. Jag har använt min i vanlig butik idag.
  • Xgirl83

Trolletmilla skrev 2008-12-16 14:56:56 följande:

Den kupongen som går ut idag funkar inte i shopen.... 2:a gången som en kupong inte fungerar nu på kort tid..fy va tråkigt
    Det är fler som nämnt det, men varför är det ingen som ringer till Lindex? Är helt säker på att de fixar det.
  • Xgirl83

Ok, ja det var ju synd. Som du säger, då får du ju strunta i det..

• Xgirl83

solstrålen80 skrev 2008-12-17 17:48:34 följande:

har du koden? är de på lindex?
    Tror det gällde LaRedoute för hon nämnde det i inlägget precis före.
  • Xgirl83

Kan ju vara så att pga att dessa rabattkuponger missbrukats rätt mycket så har de blivit tvungna att bli hårda med det där. Men ändå sjukt att de sa så som de sa till "Liten och jag". Speciellt om hon inte ens använt rabattkupong vid de tillfällen de påstod!

• Xgirl83

MGn skrev 2008-12-25 21:46:33 följande:

HJÄLP! vad är det för libero 50kr rabatt som ni pratar om? den har ju suttit fint nu när man så så fattig ;)
    Finns i listtråden (se TS), skriv ut kupongen och ta med till butik.
  • Xgirl83

Xgirl83 skrev 2008-12-26 22:12:11 följande:

Här är länken till listtråden. www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html Eller hittade du inte länken till rabattråden heller? Den är ganska långt ner i sista inlägget i tråden där.
    Äsch, "hittade du inte länken till rabattKUPONGEN" menade jag att skriva ju.
  • Xgirl83

passau skrev 2009-01-12 23:09:12 följande:

har försökt med typ alla koder på ellos men d dras inget trots att det inte står endast hem å textil eller nåt... någon som vet om det finns någon kod som gäller bilbarnstol eller babywatch?
    Har du kollat texten i Viktigt-rutan om du fått rabattkoden på posten? Det brukar så gott som alltid gälla bara kläder, textil och sånt.
  • Xgirl83

Åsa1982 skrev 2009-01-20 20:16:07 följande:

Va på Lindex i min stad... det stog inget om 2 för 1! Säger man till i kassan då?
    Det är inte 2 för 1 utan halva reapriset, och du visar upp SMS:et i kassan om du fått något. Om du inte fått SMS är det inte säkert att du får halva reapriset.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!