Inlägg från: hjulia |Visa alla inlägg
  • hjulia

Rabattkodstråden - del3!

livet leker skrev 2008-12-06 10:31:08 följande:

japp det är det, gäller vid köp av likadana kalendrar vid beställning innan 15/12 Antal 1-2 198 kr 3-4 169 kr 5-6 149 kr 7-8 129 kr /styck
    Fujifilm tar 129/ st ... så det är billigare om man inte ska ha så många. Jag beställde därifrån.

Finns ju med i rabattkodslistan så man får 100 bilder gratis också.. Perfekt när jag skulle beställa foton att ha till julkorten :)

Jag är nöjd med almanackan.. det som är ett minus är att rutorna för datum och så är rätt små så att det blir svårt att anteckna något där :/ Vilket man ofta vill ha en almanacka till.. :(
  • hjulia

Finns Lindexs rabatt (den med 50 kr) att skriva ut? Ser bara koden för internetbeställning i listan..

minns att de var så sist de hade det erbjudandet

• hjulia
    bittersweeet skrev 2009-01-16 14:52:04 följande:
    När jag var på lindex värmdö igår så var det ta 2 bet 1 på ALL rea men de såg man inte för det var bara skyltat på vissa grejer, när jag kom fram till kassan med 1 babyplagg sa hon att jag kunde ta en till för rean gällde allt!
    Här har de bara ta 2 bet 1 på barnaccessoarer ..

Undrar om de får sålt nått när alla går och väntar på den stora rean
  • hjulia

Horst skrev 2009-01-24 23:19:21 följande:

Någon som vet med säkerhet om Lindex lagrar elektroniskt i sin databas) hur många rabattkuponger man har använt? Har för mig att jag läste ett inlägg för någon vecka sedan om någon som hade ringt till kundtjänst för att hon inte fick hem alla rabattkuponger med posten och då hade kundtjänst snäst att "du har ju utnyttjat så här många kuponger, så du måste ha fått hem en himla massa". Någon som vet om de bokför exakt vad varje kund använder för kuponger?
    Det verkar som det..
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!