Betty2 skrev 2009-01-20 22:46:17 följande:
Jag ringde kundtjänst för att fråga igen varför jag aldrig får sms (kolla så att det inte låg i fel format eller liknande). Då visade det sig att de hade lagt in fel telefonnummer! (686 i stället för 868 på slutet) Det står rätt på deras hemsida, och alla sms-aviseringar när jag beställer från webshoppen funkar, men tydligen är det 2 olika system... Dvs numret som används när de sms:ar ut erbjudanden ligger på något annat ställe i deras datasystem och där var det fel. Fast jag har ändå inte fått något sms i dag (hon ändrade så klart till rätt nummer när jag ringde) så jag känner mig fortfarande tveksam till om det verkligen kommer funka nu... Detta var 3:e gången jag kontaktade dem om just detta problem. Får se om det går att handla billigt utan sms i morgon. *Suck*
De sa likadant till mig när jag ringde kundtjänsten, att det inte vara samma system, men nu har de uppdaterat hos sig så nu ska jag väl få sms hädanefter.