-
Du får paketet i handen...personalen öppnar INTE ditt paket som du har beställt och dom kan inte se vad du har i paketet!sunnanå skrev 2008-11-22 01:45:18 följande:när man beställer från lindex,hur funkar det.vad ser personalen i affären?endast avin på paketet el ser de alla varor också,tänkte om de börjar fundera varför det ibland blir billigt.
-
Xgirl83 skrev 2008-12-08 13:00:22 följande:
puh fantast skrev 2008-12-08 08:36:38 följande:Fy vad tråkigt
Nån sa att det inte skulle vara fler sådana erbjudanden nu. -
50% på HM baby gäller inte längre...
-
Tack KappAhl för ni skickar sms så sent på dagen att man redan har varit ute o handlat!! Får bli en sväng tillbaka imorgon (handlade ändå bara en tröja på rean idag...men det fanns andra plagg jag skulle kunna tänka mig som jag nog kanske köper imorgon då!)
-
Någon som vet när Lindex börjar med deras slutrea?
-
*ha ha ha* jag hade inte uppdaterat sidan innan jag skrev...
-
Här har inte H&M börjat med slutrea än...var där igår o såg ingenstans att det stod att det var slutrea
-
Lindex har ta 2 betala för 1 på damkläder och barn underkläder/övrigt (ej barnkläder dock!). H&M har oxå ta 2 betala för 1.
-
Vad för kupong är det ni har fått från Lindex? Har inte fått min än.
-
Någon som vet när Lindex börjar med slutrean på barnkläder??
-
Räcker man visar upp kortet då eller har ni fått kupong? Ska snart åka iväg o handla o tänkte ta Lindex med då
-
Har inte fått något sms
Var på Lindex förut men kändes så dumt att fråga dom. Dom hade slutat med ta 2 betala för 1 på alla andra rea plagg. Men men...inget direkt jag kände att jag verkligen ville köpa ändå...får vänta på mina 2 paket från H&M istället där jag har köpt massor på rean
-
Nej det är det inte.Jalica skrev 2009-01-20 12:18:56 följande:Är det halva reapriset även på nätet?
-
Är det någon som kan vidarebefodra sms'et till mig? Har inte fått det...inte för att dom kollar så noga men det är ju bara att ändra namnet till Lindex i telefonen...snälla söta någon! Skicka ett privat meddelande så får du mitt nummer!
-
Ingen som har lust att vidabefodra sms:et till mig?? Vågar inte lita på att det funkar med bara kortet. Ska shoppa imorgon tänkte jag. Snälla söta någoN!!
-
Har shoppat litegranna idag
Skulle ha gått på 560 kronor...betalade 140
-
Har alla fått den där 50 kronor rabattkupongen från Lindex? För jag har inte fått den...
-
Jullan84 skrev 2009-01-23 21:34:27 följande:
10% på H&M´s hela sortiment - 8309Jag fick rabatt häromdagen på alla reaplagg utan att jag använde någon kod...vet inte om det fortfarande är så.
Med den koden fick jag 10% på hela köpet, ÄVEN reagrejer.
Använde även 1304 och fick ytterligare 50kr rabatt.
Tror att 1825 också ger 50 kr.