Inlägg från: Koocachoo |Visa alla inlägg
  • Koocachoo

Rabattkodstråden - del3!

sunnanå skrev 2008-11-22 01:45:18 följande:
    när man beställer från lindex,hur funkar det.vad ser personalen i affären?endast avin på paketet el ser de alla varor också,tänkte om de börjar fundera varför det ibland blir billigt.
    Du får paketet i handen...personalen öppnar INTE ditt paket som du har beställt och dom kan inte se vad du har i paketet!
  • Koocachoo

Xgirl83 skrev 2008-12-08 13:00:22 följande:

puh fantast skrev 2008-12-08 08:36:38 följande:
    Nån sa att det inte skulle vara fler sådana erbjudanden nu.
    Fy vad tråkigt
  • Koocachoo

Tack KappAhl för ni skickar sms så sent på dagen att man redan har varit ute o handlat!! Får bli en sväng tillbaka imorgon (handlade ändå bara en tröja på rean idag...men det fanns andra plagg jag skulle kunna tänka mig som jag nog kanske köper imorgon då!)

• Koocachoo

Här har inte H&M börjat med slutrea än...var där igår o såg ingenstans att det stod att det var slutrea

• Koocachoo

Lindex har ta 2 betala för 1 på damkläder och barn underkläder/övrigt (ej barnkläder dock!). H&M har oxå ta 2 betala för 1.

• Koocachoo

Räcker man visar upp kortet då eller har ni fått kupong? Ska snart åka iväg o handla o tänkte ta Lindex med då

• Koocachoo

Har inte fått något sms Var på Lindex förut men kändes så dumt att fråga dom. Dom hade slutat med ta 2 betala för 1 på alla andra rea plagg. Men men...inget direkt jag kände att jag verkligen ville köpa ändå...får vänta på mina 2 paket från H&M istället där jag har köpt massor på rean

• Koocachoo
    Jalica skrev 2009-01-20 12:18:56 följande:
    Är det halva reapriset även på nätet?
    Nej det är det inte.
  • Koocachoo

Är det någon som kan vidarebefodra sms'et till mig? Har inte fått det...inte för att dom kollar så noga men det är ju bara att ändra namnet till Lindex i telefonen...snälla söta någon! Skicka ett privat meddelande så får du mitt nummer!

• Koocachoo

Ingen som har lust att vidabefodra sms:et till mig?? Vågar inte lita på att det funkar med bara kortet. Ska shoppa imorgon tänkte jag. Snälla söta någoN!!

• Koocachoo

Har alla fått den där 50 kronor rabattkupongen från Lindex? För jag har inte fått den...

• Koocachoo

Jullan84 skrev 2009-01-23 21:34:27 följande:

10% på H&M´s hela sortiment - 8309
    Med den koden fick jag 10% på hela köpet, ÄVEN reagrejer.
    Använde även 1304 och fick ytterligare 50kr rabatt.
    Tror att 1825 också ger 50 kr.
    Jag fick rabatt häromdagen på alla reaplagg utan att jag använde någon kod...vet inte om det fortfarande är så.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!